28 Ocak 2019 Pazartesi

Sorular sorular ;)

   Herkeslere "selamün aleyküm gençlik !" diyeyim canlar. "Ee çünkü blog yazan insan yüz yaşında olsa bile gençtir ve  genç kalmasını becermiştir!"  tespitimle de  destekleyeyim bu selamı. 
 Neysem... Sevde kardeşin miminde eşleştiğimiz "Mutluluk için" blogcanımız bir kaç soru göndermiş. Kendisine teşekkür edip en kısa zamanda benim sorularımı da cevaplamak üzere hazır olsun mesajını da iliştireyim.  O soruların cevabıyla başlayalım yeni haftaya. Neler mi sormuş ? Altta... 

1) İnsanlarda en sevdiğiniz/sevmediğiniz kişilik özelliği nedir ? 

   En sevdiğim özellikler : * Kalıpların dışında olanlar... Ama saçları maviye boyatmak filan değil kasteddiğim. (Yani boyayan da boyar o da ayrı)  Yaradanın gönderdiği kurallar çerçevesinde kalıpların dışına çıkmayı başarabilenler... Bu zordur çünkü. Bunu başaran insanlar da çok özeldir bana göre. O insanlara kolayca ısınırım. 
*Sonraa... Neden yaratıldığını düşünen, bunu dert edinen insanların da kendine özgü özellikleri vardır. Okumayı araştırmayı inancı gereğince  en doğru şekilde yaşamayı hedef edinirler. Tanırsın onları. Onlar da özeldir, severim. *Herkes dertlidir de... Derdini açık etmeyen, konuşmaya değmez bulan derviş gönüllüler var ya hani. Onları da pek severim. Alır baş köşeye koyarım nerede bulsam. 
Sevmediğim özellikler:  Yukarıda saydığım özelliklerin topunu taşımayan insanları pek özel bulmam. Sevmiyorum demeyeyim beaa. Yaratılmışı her türlü sevmek lazım Yaradan'dan ötürü demişler. Hem, ya Mevla'nın bildiği benim bilmediğim cillop bi güzelliği varsa ya o şahsın ? Yani seviyorum sevmiyorum ifadelerini değil de.... Senin için özel olmayabilir. Kendine çok yakın bulmayabilirsin gibi tanımlarla belki sınıflandırmak lazım. (Umarım haddini aşan bi cevap olmamıştır :)) 

2)Asla unutamayacağınız kitap ve film nedir ?
Kitap : "Uçurtma avcısı" olsun.  Film de "Lunch box" olsun. Değişir bunlar tabi zamanla. 

3)Dünyaya yeniden gelseniz ne olmak istersiniz ?
Aa öğretmen tabiki kesinlikle. Çok cann meslek bana göre. İsmimden ve bıdı bıdı konuşma üslubum dolayısıyla da sürekli "Bilge sen neden öğretmen  olmadın yaavv!" geyiğinde adı geçen meslektir :) Ama kader seni ev hatun kişisi ya da kedisi yapmıştır işte. Ya da ikisinin arası bir şey... Yapacak yoktur :)

4)En son dinlediğiniz ve çok sevdiğiniz bir şarkı önerisi ?

Dur onu direk atayım da dinleyelim ;) 



Herkese bol huzurlu bol faydalı aktiviteli bol neşeli aksiyonlu bi hafta olsun ! Selametler dilerim blogcanlarım!  ;) 

27 yorum:

  1. Guzel cevaplar. Bu mim bende yapmıştım, eşime henüz göndermedim soruları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sğolasın Mehtap :) Ben de soru hazırlamaya başlıcam birazdan ;) Sevgiler :)

      Sil
  2. Ufkum açıldı teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Dostların kibarlıklarında dolayı mı öğrenmen olmanı tavsiye ediyor. Öğretmenlik dışında spikerlik, sunuculuk, akademisyen, bir konu hakkında uzmanlık mertebesine sahip youtuber vs olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Aslında zaman zaman o alternatifler de gündeme geldi ama birinci sırada öğretmenlik oldu hep :) Benim hayalim yazarlık. İş gibi gelmeyen tek şey yazmak çünkü bana ;) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok teşekkürler güzel cevaplarınız ve hızınız için. Sevdiğiniz insan özelliklerini ben de çok severim. Bence de büyük cesaret ve kendini bulmak demek. Sabırsızlıkla sorularınızı bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece onları hazırlamayı planlıyorum hadi inşaallah diyeyim zeval gelmesin ;) Ben teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  5. yaşasın o zaman ben de genç kalacağım zira bu paylaşımdan öyle anlaşılıyor...bayılıyorum paylaşımlarınıza içten komik kısa keyifli...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle genç kalanlardansın hemşerim sen ;) Çok teşekkür ederim paylaşımlarımla ilgili söylediklerine. Sevgiler benden de ;)

      Sil
  6. Bir de karşısındakini güzel dinleyenleri severim. Sen konuşurken kendi söyleyeceğine değil de senin dediklerine odaklananları. Artık iyice azaldı onlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet. Onlar da biricikler. Çok yaşasınlar. Ne güzel hatırlatma olmuş Handancım, sevgiler :)

      Sil
  7. Haklısın ama bazen hiç umulmadık köşelerde bulabiliyorsun onlardan. Ümitsiz olma müfredcim. Sevgiler canımcım :)

    YanıtlaSil
  8. Yahu ne yazıdır ama bu! Bizden hani.. Dert mi, dertsiz olur mu hiç?

    YanıtlaSil
  9. Helal dairede kalıpların dışında olanlar: İşte bu!!

    Nimetten faidelenmek :)

    YanıtlaSil
  10. güldürüyon seeen hep böle yaz işteğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehee :) Başka türlü düşünebilip yazabilsem zati... :))

      Sil
  11. Sevdiğiniz ve sevmediğiniz kişilik özelliklerine verdiğiniz cevaplara katıldığımı söylemek isterim :) güzel cevaplar olmuş. Öğretmenlik güzel bir meslek, tabii atanabildiyseniz iki katı güzel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sankim atanamayan öğretmen sitemi geldi :)) Bak ben kesin atanamazdım ve de çok üzülürdüm o sebep o meslek nasip olmamıştır bana üzülmeyeyim diye güzel Mevlam... Hocam en kısa zamanda hayallerinize kavuşmanız duasıyla... Selamlar ;)

      Sil
  12. Efendim iade-i ziyaret için geldim. Takibiniz için teşekkürler. Ben de sizi takibe aldım. Bu arada bilgece cevaplar vermişsiniz. Sizinle iyi anlaşacağıma eminim. Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz İbrahim bey. Ben teşekkür ederim hem güzel görüşünüz hem iade-i ziyaret için :)

      Sil
  13. Pek yaptığım bir şey değildir ama bir mime katıldım sizi de davet ettim: KalemDileGelince'de

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...