26 Ocak 2019 Cumartesi

Altın ve bakır

   Madem günlerden Cumartesi.  Madem az biraz boş vakit oluyor hafta sonu. Madem boş vakit olunca insanlar "Acaba film mi izlesek bea? " gibilerden arayışlar içine girebiliyor.  O zaman ailenizin blogcanı Bilge burdaa!!  
   Şu naif filmi izleyin derim. Filmin adı "Altın ve bakır". İran sinemasının seçmece elemanlarından. 2011 yapımı ve imdb si 8.4 diyeyim.  Ruhumda  bıraktığı o nefis lezzet halen taptaze. Yıllar oldu izleyeli halbuki. Sevgiyi, vefayı,  öğrenme aşkını,  kitapları... Daha güzel anlatan bir sinema yapımı gelmiş midir aceebaa?  Vaktiniz varsa hemencik cep telefonlarınızı kapatıp izlemeye başlayın. Yoksa uygun bi vakit için kaydınıza alın. 
Not: Hatun kişiler özellikle eşleriyle izlesin bence ;) Bekar hatunlar da nişanlanma aşamasında filan yapsınlar bunu.  Bu kıyağımı da  unutmazsınız umarım :)) 

   Nefis hafta sonları dilerim canlar. Rabbim her anınızı  sevgi, vefa ve muhabbetle doldurup taşırsın inşaallah!  
Selamlar olsun herkeslere ;)  

26 yorum:

  1. hemen notumu aldım izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Hatun kişilerin eşleri ile izlemesine biraz takıldım. Erkeklere söz dinletme büyüsü falan olmasın filmde. Bunları bileyim de ona göre izleyeyim. Ne me lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ettim nedenini. :)

      Sil
    2. Fatih kardeşim gönül rahatlığı ile izle büyü filan yok :) Filmde hem kadın hem erkek için alınması gereken fazlaca güzel mesaj var. Şimdi detaya girersem sipoylır şeysi denen olaya girmiş olurum o sebep susayım. Ama izleyin mutlaka. Teşekkürler :)

      Sil
    3. İremcim izle ve öğren mutlaka ;) Sevgiler :)

      Sil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sibel hanım. Gelirim tabiki. Her zaman beklerim ben de ;)

      Sil
  4. Sanırım buram buram romantizm var. Piston düştü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani romantizm var ama hakim konu o değil filme. Bence izleyip karar verin efem. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Şimdi biz izlemeyelim mi? :)

    İran sinemasını merak ediyorum.. not aldım

    Bizim de Cumartesi günleri film günümüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumartesi film günüyse hiç kaçırmayın bence. Film hem kadın için hem erkek için çok çarpıcı mesajlar içermekte :) İran sineması ve Fransız sineması derinlik bakımından kapışır ama İran sineması bizim kültüre daha yakın o sebep bi artısı var bariz. Selamlar teşekkürler :)

      Sil
  6. Afişteki beyefendiyi de Hikmet Anıl'a benzetmeden edemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay çok yaşayın ben de kime benzetiyorum deyip duruyordum. Aynısının tıpkısı derler ya o biçim Hikmet Anıl ;))

      Sil
  7. izlerim. iran sineması çok özel bir sinema ve hiçbirini kaçırmam iran filmlerinin. blogumda da bol vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne güzel. Ben de ordan bi kaç öneri kaydedeyim mutlaka o vakit ;) Sağolasın deeptone, sevgiler :)

      Sil
    2. bak önceliklee, abbas kiorastami filmleriniii kaçırmaa :) mohsen makmalbaf, baghman ghobadi, afgan farhadi, macid macidi, bunlar yeter şimdilik, sonraa iki ayrı utanç adında film var, sonra kandahar, sonra marooned in ıran. bunlar yeter şimdiliks :) sona bi de "kış" :)

      Sil
  8. Ohoo deniz derya çıktı birileri :) ) Kayda alındı. Macid macidi ye bayılırım. Filmleri çok merak ettim ama hemencik izleyesim geldi. Duymamıştım onları. Ay sağolasın deepciğim ve harikasın ! ;))

    YanıtlaSil
  9. Seyit Rıza ve Zehra Saadet'in öyküsü..Zehra hastalanınca,Seyit eşinin işlerini üstlenir,komşuları da ona yardım eder,böylece evlilikleri kurtulur..Zehra'da hastanedeki bir hemşirenin evliliğini küçük tatlı sözlerle kurtarır..Zor anlarda başka aileler,başka ailelerin kurtarıcısı olur..Filmi izlemedim ama başka sitelerdeki yorumlardan anladığım bunlardı..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bildiğin spoylır şeysi vermişiz yalnız. Ana tema böyle ama izleyince yüreğe dokunan detaylar bambaşka. Ben filmi izlemenizi ısrarla tavsiye ederim. Teşekkürler :)

      Sil
  10. İran sinemasını seviyorum ben de . Buna da bakayım .

    YanıtlaSil
  11. Hafta sonu eğitimlerdeydim ve öyle yoğundu ki :( Uygun zamanda bakacağım bu filme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin işler güçler Yurdagül hanım :) İzleyin, ruhunuza iyi gelir ;)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...