16 Ocak 2019 Çarşamba

Gizli dost

  Dün uzun süredir dönüp bakamadığım bu defteri aldım elime. Hayatımın köşe başlarını, gizli sokaklarını, uçuk hayallerini döküp saçtığım bir dosttur kendisi. Uzun süredir buna yazamamıştım çünkü evlilik kurumu insanı çılgın bir iş makinesine döndürüyor kısa zamanda. Yani benim gibi ülke çoğunluğuna hükmeden işsiz ev hanımları kategorisinde olsanız bile, gün boyu boş kalıp kendinize ait bir şeylerle uğraşma imkanı lüks kaçabiliyor çoğu zaman.
  Ama 2019 la ilgili değişik bir enerji var içimde. Ev hayatına ve gün içinde kendim için de vakitler ayırmaya bi miktar daha yatkınlık sağladım sanki hamd olsun. (Tabiki en sevgilinin (c.c.) izni ve yardımıyla...) 
  Hayat su gibi akıp giderken ısrarla ve inatla ruhunu yanında tutup ona sıkı sıkı sarılan, kendini bulma ve bilme derdine düşmüş, her anın içinde saklı yaratılma lezzetini tadabilen güzel insanlara ne mutlu ama ! 
  Bugünlük bu kadar, kısa... :) 

Aa bi dakka !  güzel bir slow da bu sabahın promosyonu olsun mu? Olsun olsun  ;) 

Bolca sev, ruhuna sahip çık ve çokça yaz sevgili dünya ! :))


19 yorum:

  1. Az sözle ne çok şey anlatıyor bu yazı tebrikler 👌😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yıldız, anlayan yürekler de sağolsun hep :)

      Sil
  2. Ah Loreena, çok severim çook! Çok sık da dinlerim. Kendimize vakit ayırmak büyük bir terapi. Biz kendimizle barışıksak dünya ile de barışık oluyoruz. Etrafa ışık saçıyoruz. İnsanlar bizdeki bu olumlu ruh hâlini hemen farkediyorlar. Bir fincan kahve/çay, bir kitap, şahane bir film, rengârenk bir örgü, ağaçların altında yapılan minik bir yürüyüş... Geri dönüşü çok güzel oluyor. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreena'yla hukukumuz eskiye dayanır. Eski bloğumda da epey bi hüküm sürmüştü hatun. Buraya da kapağı attı işte bugün ;) Hayatımızın her günü durup kendimize bakma lüksüne sahip olsun inşaallah. Güzel nimet :) Sevgiler benden de bebiş blogcanım İnci ;)

      Sil
  3. Bir de evde olup da kocasının gelip yemek yapmasını bekleyen bir grup var. Söz meclisten dışarı. Akşama kadar elinde telefonla takılan. Ay neyse ya. Coştum yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda bu blogta sonuna kadar coşmak serbest :) Ara sıra da coşalım ne var yani ;) Bu arada mutfakla benim de aram kötüdür ama çıtası benden kötü durumda olanlar da varmış demek. Yok ben yemeğimi yapar da beklerim beyceğizimi ya :))

      Sil
  4. Slow müzikleri daima severim, kendinize vakit ayırmanız ne kadar güzel, daha çok mutlu olacağınız günler olur inşaallah...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slowda da enstrümantal bi başka candır bana göre :) Güzel duana hepimiz için amin diyeyim Furkan sağolasın. Selamlar dualar benden de.

      Sil
  5. Ayrıca yorum kısmınızda "beni bilgilendir" kutucuğu çıkmıyor belki farketmişsinizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi sen yazınca fark ettim. Arıyorum deminden beri ama o ayarı nerden yapacağımı bulamadım. :/ İnşaallah bu yoruma geri dönersin, yazarsan sevinirim. Ve uyardığın için sağol :)

      Sil
    2. Yanıtını şimdi gördüm ama bulmuşsunuz sevindim geri dönüşler için iyi oluyor... Selam ve Dua ile ...

      Sil
    3. Bir şeyler yaptım ama tam olarak nasıl yaptım halen bilmiyorum :)) Sanırım aktif hale geldi. Tekrardan teşekkürler, sağolasın :)

      Sil
    4. Sabah vardı şimdi yine gitmiş, temanız ile ilgili bir sorun olabilir. Bende nasıl olur acaba diye internetten baktım bir bilgi bulamadım doğru düzgün, bilen birisine sormak gerek...

      Sil
    5. Hay Allah.. Gün içinde teknik bi müdahelem olmadı dün aslında ama... Tema olarak da bloggerın temalarından birini kullanıyorum aslında. Neyse ben yine bi araştırayım bunu. Belki de en güzeli blogculara sormak yine dediğin gibi :)

      Sil
  6. Evet bence de mutlaka yerini dolduran bir şey vardır müfred. Aman olsun da hep :)

    YanıtlaSil
  7. Yazıya geçirilen metinler, gerçeğe dönüşmek için hareketi başlatmıştır. Zihninizi özel defterinize aktarmak güzel bir ritüel sayılabilir. Kendinize vakit ayırmayı ihmal etmeyin, eve ve evliliğe anlam yüklemeyin.

    YanıtlaSil
  8. Yazmak gerçekten çok faydalı bir ritüel orası kesin.En azından benim için hep böyle oldu :) Yorum için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...