18 Ocak 2019 Cuma

Mim şeysi :)

   Sevgili blogcanımız  deeptone bir mim pas etmiş gitmiş dünkü vakitlerde. http://sevdeninsiirler.blogspot.com/  arkadaşımızın hazırladığı bir mimmiş. Ben önceki bloğumu yazarken de pek severdim mim şeysini o sebep hemencik cevaplayayım dedim. Mim de mim amaa. Sorular diyor ki kısaca :"Yahu kimsin sen kimsinn?"  Ben kim miyim ? İşte sorular ve cevaplar... 


Soru 1. Hayat sizce nedir ? 
   Bir yolculuk. Başlangıcı ve geçişi olan bir yol. Bitiş demiyorum, geçiş... Sonsuzluk bahçesine bir geçiş. Benim için esas olay o bahçe işte.O sebep bu hayatın çok da üzerinde durmaya gerek yok bana göre :)


Soru 2.Sen nasıl bir insansın ? ( Olumlu olumsuz)
   Büyük oranda olumlu diyebilirim ama bazen an geliyor öyle bir patlama yaşıyorum ki bütün olumlu yanlarımı alıp gidiyor o patlama. Hümanist biriyim ama bazen öyle rasyonalist bir halde buluyorum ki kendimi "vay bee annem sen kimmişsin böyle ?" diyorum kendime. Mesela gülmeyi muhabbeti çok severim ama bazen de öyle bir ciddiyet içinde buluyorum ki kendimi sanırsın kütüphane memuresi... Mesela son derece vicdanlı duygusal ve merhametli biriyimdir ama bazen de (kuyruğuma basıldığı zaman) öyle pireler için yorganlar yakıyorum ki kendim de kendime şaşıp kalıyorum. Bu "bazen" dediğim kısımlar her ne kadar yüzyılda bir gerçekleşen çok istisna şeyler olsa da onlar da benden birer işaret. O sebep henüz ne halt olduğum bilgisine tam ulaşamadım. O bilgi Mevla'da... İnşaallah düzgün bir şeye benziyorumdur onun nazarında. Benzemiyorsam da benzetsin sevgili Yaradan. Gerisi çok da önemli değil zati :) 


Soru 3.İnsanlar hiç sizi üzüp kırdı mı ?
   Ay hem nasıl. Halen daha imkan buldukça yapmaktalar :))


Soru 4. Sizce dost nedir ?  
   An itibariyle yeryüzünde gezip dolaşan bir iki dostum var sadece. Birisi ablam. Diğeri kamil bir insan. Bayılıyorum ona. İdolüm kısaca. Her durumda yanımda oldu. Yüzüne kapıyı defalarca kapatmama rağmen açtı ve girdi o kapıdan hayatımı düzenledi. Allah ona güzel ömür nasip etsin.Herkese lazım biri bence.  Neyse soru dışına çıkmayayım da dost böyle bir şeydir bana göre: Sen kapıyı defalarca yüzüne kapatsan da senin için o kapıyı açıp girendir. O olgunluğa ulaşmak da herkesin harcı değil sanırım :) Gerisi hava civa. Son bi kaç gündür bunu daha iyi anladım. 

   Ben de bu mimi isteyen herkese pas edeyim hanım hanımcık o vakit :) Ama cevaplayanlar bana bildirsin mutlaka ! 
Günaydınlar herkeslere sevgili blog alemi ! 

31 yorum:

  1. deeptone'de de görmüştüm bu paylaşımı,o da yapmıştı bunu..güzel bir mim aslında,cevaplarınız da gayet yerinde olmuş,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  2. Bende bu mimi çok beğendim ama sitede mim olarak bir şey paylaşmadığım için kurallara ters geliyor :)... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oysaki okumak isterdik senin cevapları da Furkan :) Sağolasın :)

      Sil
  3. Merhaba öncelikle her insanın bir patlama noktası vardır sana katılıyorum bizim için zor oluyor gerçekten takibe alıyorum seni bu güzel yazılar için seni tebrik ediyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna katıldığını belirtmen bana büyük moral oldu bak. Çoğu insanın "ben melek yaratıldım valla" demesine ramak kala başkalarından da bunları duymak güzel. Dur ben bunu da bi yayın konusu yapayım bi ara bence :) Sağolasın Sevde. Ben de seni tebrik ederim bu güzel mimi düşündüğün için. Bakalım kimlerle eşleşicem tarafından artıkın ;) Sevgi saygı muhabbet benden de :)

      Sil
    2. Ben herzaman herkese karşı iyi olmaya çalışmışımdır fakat onlar benim değerimi anlamadılar o ayrı bir konu ama neyse işte her şeyde bir hayır vardır sana moral verdiğim için mutlu oldum bende :)

      Sil


    3. Evet verdin kesinlikle güzel Sevde :) Birbirini hiç tanımayan insanlar bir iki cümle ile birbirinin hayatına dokunup güzel şeylere vesile olabiliyor işte. Bi de bu dünyaya acımasız derler :) Değerin anlaşılması mevzusuna gelince sanırım bu da özellikle oluyor. Rabbimizin bize belki şöyle demek istiyor " Bak sen ne kadar melek olmaya çalışsan da tek sevgilinin ben olduğumu unutmadan yap bunu. " Bu ikazı görmezden gelince de üzülüyoruz. Bence gel bu gece karar alalım Sevde. Sadece Rabbimiz için iyi olalım.(Yani tam anlamıyla uygulayalım bunu) Geri kalana karşı görevlerimizi elimizden geldiğince yapalım ama kusursuz sevmeyi beceremeyeceklerini de bi güzel kabullenelim. Belki hayat daha kolay olur. En başta kendime de söylüyorum. İnşaallah beceririz şu kıvamı yakalamayı. Vauuvv ne yazdım ama! Misafirlikte elimde telefon bi de... :)) Sevgiler cann Sevdee!



      Sil
  4. Cevapların çok güzel. Ben de yaptım. Yayınladıktan sonra da "keşke" deyip duruyorum :))) Tipik ben :))) Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa cevapladın mı. Dur bi bakim bloğuna. Neden "keşke" dedinkine ? Sevgiler benden de blogcanım :)

      Sil
  5. Güzel cevaplardı. Sevgiler selamlar 😀🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Yıldız , selamlar dualar benden de sana ;)

      Sil
  6. Güzel ve sorularına açıklayıcı bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Tam okunmalık bişey olur bence de, yapmalısın hemencik :)

      Sil
  8. Evet insansız da olmuyor o kesin. Bazı şeyler yerine oturunca dostluğa dönüşüyor zaten arkadaşlıklar. Ama oturmuyorsa eninde sonunda patlak verip olanlar oluyor :) Sevgiler müfred :)

    YanıtlaSil
  9. sitenizi önceden de takip ediyordum ama İnsanaDavet sitesinde linkinizi görünce yorum atmak istedim sitenizi seviyorum başarılar dilerim :) kendi siteme de beklerim. https://konuloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Size de başarılar dilerim ve devamlı olsun inşaallah :)

      Sil
  10. zihnimi ele geçirdin bu şarkı hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir mim olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. heeey ne güzel anlatıyon sen amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yerimm :)) Okuyanlar güzell dicem ama mutlaka tabiki ;)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Bloğuna girdim ama göremiyorumkii :/ Acaba telefondan baktığım için mi? Şu an evde değilim de. Bak şimdi nasıl merak ettim. Eve gider gitmez ilk iş bilgisayarı açıp bakıyorum :)

      Sil
  14. Biz de bir suç yok kuzum hep burcumuzdan annem:))))

    YanıtlaSil
  15. Gerçek dost bulmak çok zor bu devirde. Çok şükür dostum dediğim 2-3 kişi var. Her insanın gerçek bir dosta ihtiyacı var. Güzel mim olmuş. Emeklerinize sağlık. Blogunuzu takipteyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor hem de çok. Deneme yanılmalarla ilerlenen bir mevzu :) Çok teşekkürler, sevgiler benden de :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...