31 Ocak 2019 Perşembe

Hangisini tercih edersin temalı mim



    Selimhan kardeş bir mim pas etmiş. Soruları hazırlayan ReHiTu blogcanıymış. Yeme içme odaklı gibi geldi azıcık. Erkekler niye yeme olayına bu kadar takılı abicim ben bilmem ki. Neysem her ikisine de teşekkür edip söylenmeden cevaplara geçeyim  hanım hanımcık. 


Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?Tabiki uçabilme şeysi olsun isterdim. Kuşlar tadını çıkarıyo bu dünyanın valla, ben size söyleyeyim ;)Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı?Neden ?  Kitaplarla... Hayalgücüm bir sürü evcil hayvanı da etrafa yığdırır nasıl olsa. Ama kitap demek başka başka hayalgüçleri demek. O sebep daha kıymetli. Hangisini tercih edersin ? Büyük ellere sahip olmayı mı büyük ayaklara sahip olmayı mı ? Neden ? Ay hiç düşünmemiştim bugüne kadar.  Yani sırf bunu cevaplamak için bir şeyler yazmış olmayayım. Her şey tastamam  işlevsel yaratılmış bence :)Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?Şu sıralar çaycıyım. Bi sıralar kaheciydim. Bu konuda gelgitlerim var :)
Hangisini tercih edersin ? Pilav üstü kuru mu yoksa köfte patates mi ?Neden ?Pilav üstü kuru diyeyim, besin değeri itibariyle. Hangisini tercih edersin ? Sınırsız döner mi ? Yoksa sınırsız kokoreç mi?Kokoreç hastasıyım. Napiim gerçek bu :)Hangisini tercih edersin ? Ölüm saatini bilmeyi mi , yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi ? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun) Neden ?Ölüm tarihini bilmeyi genelde kimse istemez ama ben ölüm şeklinden ziyade tarihi bilmek isterdim sanırım. En azından ne kadar vaktim kaldığını bilir ona göre motive olurdum ahirete hazırlık konusunda. Ama ölüm şeklini bilsen napıcan ? Bi faydası yok gibi. Hangisini tercih edersin 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı ? Neden ? Tabiki geçmişte. Her şey daha basitmiş o dönem. Anadolu'nun mis gibi bi kasabasında tatliş tatliş yaşar giderdim. İkramlar sunum çılgınlığına kurban edilmemiş selfi şeysi henüz moda olmamış filan. Ooo mis gibi işte. Sade ve anmalı hayatlar... Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içine geçerli sınırsız uçak bileti mi ? Neden ? Yurt içi o kadar çok yer var ki gezilecek... Zamanı daha çok geziyle daha  verimli kullanmak adına ikinci seçenek daha cazip. Hangisini tercih edersin daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı ?Neden ? Kesinlikle daha çok dinlemeyi... Dinlemek demek konuşmak için malzeme biriktirmek demek. O sebep zenginlik demek aslında. Ama çok başarılı değiliz toplum olarak bu konuda. Ben çalışıyorum ama bu alanda. Biraz yol kat ettim gibi. Yani inşaallah :) 
Ben bu mimi isteyen herkese göndereyim. Çünkü zaten benim olası gönderebileceğim kişileri Selimhan kardeş yazmış :) İleriki günlerde ben de bir mim hazırlayacağım içimden geldi :))Bu arada fotoğraf önceki yazdan sanırsam, muazzam gün batımına hayranlık temalı adet üzere  :))Herkeslere selamlar sevgiler blogcanlar. Bugünkü bloğuma ayrılan vakit bu kadar ;)Şimdi gün başlasın !  ;) 

35 yorum:

  1. Çok samimi cevaplardı. Yüreğine sağlık canım 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele Yıldızcım, sevgiler selamlar... ;)

      Sil
  2. Recep Bey soruları güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel cevaplar. Resim de cok guzel cikmis.

    YanıtlaSil
  4. Ben de benzer cevapları verirdim sanırım. Ama yurtdışı uçak bileti isterdim. Yurtiçini arabayla gezmek daha keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu da aklın bi diğer yanı, haklısın :) Yurtiçi arabayla daha mantıklı ;) Sevgiler cancağızım ;)

      Sil
  5. Güzel bir yazı olmuş ortak nokta var benimle sen arasında ve artık mimler başlasın evet ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Sevdecim, benzeşiyoruzdur doğrudur :) Mim sorularımdan nasibini alacaksın hazır ol ;)

      Sil
  6. Bu mim olayı güzel oluyor, ölüm tarihini bilme fikri de ilginç geldi ablam :) ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölüm tarihini bilsek de yaşayamazdık diyorlar ama şimdi bilmiyor muyuz sanki günün birinde ölüvereceğimizi diyorum ben hep. Bu konu karışık :) Teşekkürler, selam ve dua benden de :)

      Sil
  7. En güzeli de aynı sorulara verilen cevaplar olsa gerek:) Tebessümle okudum.. Yemek konusunu da şurada noktalıyorum:)

    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebessüme vesile olmak güzel şey. Yemek konusunu noktalama isabet olmuş. Teşekkürler Selimhan kardeş :)

      Sil
  8. Yemek işleriyle benim de pek alakam yok :) Bu arada ben de sizin gibi çaycıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh çay candır ! İzmir'e gelirseniz çay içelim Yurdagül hanım, çok sevgiler :)

      Sil
  9. Müfredcim Selimhan kardeş soruları değiştirmemiş ya ben de değiştirmeyeyim dedim. Kendi kendime sorular sormak tuhaf geldi azcık :) Ama yepis yeni sorular hazırlayıp bi mim şeysi başlatıcam dur sen :)) Sevgiler canım ;)

    YanıtlaSil
  10. Bunca yemekli mim görmemiştim 😂😂😂

    YanıtlaSil
  11. Geçmiiiş :)
    Blog'umdan asla vazgeçmedim, vazgeçmem. Sürekli yazı yazıyorum. :)
    Ben de beklerim blog'uma! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel .) Takipteyim ;) Ben de beklerim her vakit, teşekkürler :)

      Sil
  12. ayy zaten az sonra yemek saatiii süper acıktııım :) bi de foto neresi, gözüken o yarımada gibi yer neresi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Foto Kuşadası'nda çekilmişti canımcım ;) Önceki yazdan sanırsam :)

      Sil
  13. mimledim ama yapmıştın doğru yaaa pıfffff :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi daha ki sefere artıkın, alacaklıyım bak ;))

      Sil
  14. Kuralların epey bi dışına çıkmışım desene :D Ben mim soruları hazırladığım ilk fırsatta mimlicem seni. Ben anlamam yapmam felam ;)))

    YanıtlaSil
  15. Esasında Müfred abla seni de davetliyecektim fakat sonra eskilerden bir bilgi kaldı aklımda bu tür mim şeysini yapmıyorsun diye:) ama "bu nedir" seri güzeldi devam edilebilir

    İstiridye Avcısı, abla, ayrıca yorum tahtanı da epey meşgul ettim affola:)

    YanıtlaSil
  16. Müfredcim bence senin gibi güzel örnek teşkil eden kardeşler az biraz daha bahsetmeli kendinden anlamsızca kendini anlatıp duranlar daha susmalı ama bu benim görüşüm tabi :)

    Selimhan kardeş önemli değil amacımız her türlü paylaşım değil mi ne de olsa :)) Bi çay kahve söylememe az kaldı zati şurda :)))

    YanıtlaSil
  17. “Hangisini tercih edersin?” Mim paylaşımınızı keyifle okumuştum. Bugün bende paylaşım yaptım… Siteme beklerim… Selam ve Dua ile…

    YanıtlaSil
  18. Ben de biraz gecikmeli olsa da miminizi okudummm😊 çok anlamlı cevaplar olmuş emeğinize sağlık. Özellikle ölüm saati mantıklı bir gerekçe 🤔 Samimi bir mim yazısı olmuş 😍 Teşekkürlerr...

    YanıtlaSil
  19. Ben teşekkür ederim. Mimleri seviyorum gerçekten. İnsanlar samimiyetle cevapladığında değişik bakış açıları hakkında fikrimiz oluyor. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  20. bak bu foto işteeee, dediğiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay harikasın yaaa!! Ben bile unutmuştumm :))) Evet aynı otele ait iki balkon da ;) Ama bu geçen yazdı ve tam ortadaki odalardan biriydi :)) Öptümm senii, sevgiler :)))

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...