1 Ocak 2019 Salı

Merhaba

Değişimin, evrilmenin kaçınılmazlığını bi güzel anladım.Uzun yıllar içinde...  Nasıl ? Çünkü "zaman" insanı sadece lak lak eden bir kahve tiryakisi olarak alıp bir süre sonra sıradanlık içinde mucizevi güzelliklerin peşine düşmüş bir avcı haline getirebiliyor. Bu bir koza/kelebek hikâyesi kadar doğal bir dönüşüm olabiliyor hatta. 
Tazekahve bloğuyla başlayıp uzun yıllar devam ettiğim blog işine o muvizevi "zaman" diliminden sonra şimdi de bir avcı olarak devam etmeye karar verince,  bu dönüşüm yazı üzerinde somut bir kimliğe bürünmüş oldu adeta. 
Neyse...  2019 un ilk günü. İlk yazı,  ilk günaydın, ilk "hadi bakalım güzel şeylere kapı açsın"temennisiyle herkeslere merhaba.
Ben Bilge...   

8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tazekahve'nin en güzel miraslarından biri sensin bana da sevgili Zeynep :) İyi ki de açmışım o bloğu derim hep bu sebeple. Evet şimdi de avcılık günlerimin yoldaşısın ne mutlu bana. Son nefese kadar devam etsin inşaallah; komşu kahvesi tadındaki sohbetlerimiz dertleşmelerimiz ve de tüm keyifli vakitlerimiz. Hoşbuldum canımcım ;)

      Sil
  2. Bloggera hoşgeldiniz, paylaşımlarınız devamı olması dileğiyle, takipteyim ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  3. Hoşbulduk, sağolasınız.O güzel temenniye de yürekten amin. Selamlar ve dualar benden de...

    YanıtlaSil
  4. o zamaan tekrar hoşgeldin aramızaaaa :) seni mimliyorum şimdiii. mim son yazımdaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Mim severim valla alayım hemencik :))
    Hoşbulduk blogcanım :)

    YanıtlaSil
  6. devamlı olmanız dileğiyle hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  7. Hadi inşaallah blogcanım, sağolasın, hoşbulduk :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...