29 Ocak 2019 Salı

Ayşe Sevim

   Bonesi yamur yumur gözüken bu bayan yazarın adı Ayşe Sevim. Şimdi siz diyeceksiniz ki "Aaa kadının bonesine laf etti !" Yoo valla onun yazılarında  kendisiyle geçtiği dalgalara siz şahit olsanız benim yazdığım şeye çoktan  gülüp geçeceğini  bilirdiniz. 
Bana birileri   "Hey Bilge Bilge ! Söylesene yeryüzünde yaşayan ve  bi asansörün içine  24 saat tıkılıp kalmak isteyebileceğin tek insanoğlu kimdir bu dünyada?!" diye sorsalar  kesinlikle onun adını söylerim. Neyse böyle de absürt soru olmaz da... Yani "Sessiz bir köşede saatlerce oturup sohbet etmeyi istediğim bir insan kendisi" diyerekten az önceki uçuk hayali sileyim akıllardan. 
   Onu instagramda tanıdım. İyiki de tanımışım. O günümüzün çoğu  yazarlarının tam aksine, yazarlığı "Temizliğe kendi kapısının önünden başlamak" boyutunda icra eden özel bir sanatçı. Bir çok kitabı var. Çocuklar için de birbirinden zihin açıcı kitapları mevcut. Ayrıca şiirleri... Ahh nefis... Bir de "net yazı" isminde onlıne bir yazarlık atölyesi var. Hem de çok tatliş bir anne bence :) Açın bakın kitaplarına çalışmalarına hangi birini yazayım, google amca diye bir şey var dimi ama. Hem hepsini buraya yığdırırsam sıkılırsınız. Kısaca on parmağı on marifet ama yine de kendini yerden yere vurur durur her seferinde. Bu yüzden beni avladı ya işte. Toplumu öteleyen sanatçı kibri yerine kendi nefsiyle savaşlarını anlatan modern bi Donkişot !  
   Aaa bu arada instagram şeysinde bi kere olsun yazdığım yorumlara cevap vermişliği yok, hain.Gerçi kimseye pek cevap vermiyor. Eminim veremiyordur. Ama yine de günün birinde tanışırsam ( ki inşaallah) mutlaka bununla ilgili iki çift laf yiyecek benden kaçarı yok. 

Şiirilerinden bi kuple ile veda edeyim ve herkeslere güzel Salılar dileyeyim canlar  ;) 

"yorgunluktan yaratılmış bütün kızlar
kat kat kestirip kuaförde kabuslarını
ay ışığından rujlar sürüyorlar
dünyanın jelatinini açmadan yaşlanıyor hepsi"

23 yorum:

  1. Haklısın jelatin açmadan geçip gidiyor hayat

    YanıtlaSil
  2. Yazar hakkındaki düşünceleriniz o kadar samimi ki yazı sonunda tanıştık şimdi arkadaşız diyeceksiniz zannettim ama durum öyle olmadı. :) Belli ki sitemli olmanızın yanı sıra sevginiz daha ağır basıyor. Böyle yazarların sayısını Rabbim çoğaltsın... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın sevgim daha ağır basıyor Furkan kardeş :) Ve duana çok amin ;) Selam ve dua benden de :)

      Sil
  3. Kankayla tanışırsın inşallah. Alıntı güzeldi👍🤚😊

    YanıtlaSil
  4. O absürt soru dediğiniz, aslında bazen düşünüldüğünde ara sıra Tefekkür Arkadaşı edinip yapılası derinlikte bir inceliğe sahip bir soru gibi geldi bana..hani bütün gün daracık bir ortamda iki kul!

    Hadi bakalım :) Çöz bütün derinliklerde giz olan tefekkürü

    Yazarı inceleme sırasına aldım İnşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Tefekkür arkadaşı" Bu sıfat tamlamasını sevdim şimdi :) Evet belki de o incelikteki vakitler yüreğin istediği ;) Sağolasın Selimhan kardeş, tefekkür doldursun çoğu vakitlerimizi varsın o olsun :) Sağolasın...

      Sil
  5. Daha önce karşılaşmamıştım bu nedenle tanıtımınız çok iyi oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Ne güzel... Hoş şeylere vesile olur inşaallah :)

      Sil
  6. İlk defa sizden duydum bu yazarı.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. O kadar çok yazar var ki yetişmemiz mümkün değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Yazar enflasyonu yaşanan bi ülkeyiz maşallah. Neyseki arada böyle orjinal kalemler çıkıyor da yeni yazarlara tamamen sırt dönmüyoruz böylece.

      Sil
  8. Böylesine sevdiğiniz ve takip ettiğiniz bir yazarla tanışırsınız umarım

    YanıtlaSil
  9. Merak ettim şimdi. Sondaki dizeler gerçekten de anlamlı. Bu arada mimi cevapladım. Beklerim. Yorumunuzu çok merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın blogcanım :) Aaa hemen zıplıyorum bloğuna bakim bakim :))

      Sil
  10. hımmmm saol öğrenmiş olduk, o dizeler de çarpıcıııı. neden cevap vermiyon banaaaa seeen bakıyiim dersiiiin :)

    YanıtlaSil
  11. :)) Ya ben de fark edemem genelde ama etrafım böyle ufak tefek şeyleri pat diye fark edip pat diye söyleyenlerle dolu. Ondan sebep belki bana da sirayet etti bu algıda seçicilik :)) Eskiler deniz derya müfred nasıl bitsin ? Onları bitirmeden araya yenilerden de serpiştir bence. Ayşe Sevim le başla ;)

    YanıtlaSil
  12. Sanırsam önce bi sarılırım (onun sarılmak isteyip istememesi de önemli değil tabi) sonrasında gelir o fırça. Ay valla ne saydırdım burda hatuna. Sevdim mi yerdim mi o belli değil hani :))) Sevgiler deepcim ;)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel tanıtmışsınız, Ayşe Sevim'da bir derya. Tespitlerine katılıyorum. Dünyanın jelatinini açmadan bu dünyadan göçüp giden o kadar insan var ki, sormayın. Mütevazi olması zaten değerine değer katıyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Evet sanırım siz de takip ediyorsunuz bu yazarı. Mütevazi olması beni vuran yanı. İyi ki var böyleleri. Ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...