30 Ocak 2019 Çarşamba

Bugünlük böyle

Şu yağmurlu nefis İzmir Çarşambası...  *Bloğuma şakır şakır yazılar döktürebilirdim. 
*Kitabımı elime alıp ruhun derinliklerine yolculuk edebilirdim. 
*İstediğim bir filmi izleyip sinema listemden bir elemanı daha elemiş olabilirdim. 
*Evde yapılacak işlerden birini daha halledip  evcilleşmiş hatun  profiline az daha yaklaşabilirdim. 
*Yazmayı düşündüğüm şeyin taslağına çalışabilirdim. 
*Araştırılacak şeylere bakınıp notlar alabilridim.  
Ama ben ne yapıyorum?  
Genç çıtır yeğenim kişisi misafirimle "Uzay yolculuğu" filmini izleyip,  onun okul hayatına dair yaşadıklarını dinliyorum. Neden?   
Çünkü gençlerin gönlüne girmek önemli ;)  
Yani bu yazının size kattığı şey şu olabilir: Yiyeceğini paylaşmak nasıl kutsalsa bazen vaktini paylaşmak da öyle...  
Huzurlu günler olsun canlar,  yarın size döktürürüm artıkın bol bol.  Bugünlük böyle  ;)  


16 yorum:

  1. Yeğenim de yok ki arayım :) Yağmur inceden inceden güzel başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kaç güzel filmle yağmur daha da güzelleşti sanki bugün :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Gençlerle birlikte vakit geçirmek harika bence :) Onların hayat enerjileri, heyecanları ve güzellikleri bize de bulaşıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu cep telefonlarımız da olmasa aslında vaktin kalitesi katmerlenecek de... Sevgiler :)

      Sil
  3. Hava iyi değilse yazalım bloğa haklisin

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar ince bir düşünce. Bravo👍🌷🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabildiği kadar artıkın :) Sevgiler Yıldız ;)

      Sil
  5. Sonunda ne olacak, ne yapıyor şu an acaba diye okudum :) tebessüm ettirdi... Yarın bekliyoruz bakalım... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın telafi ederim artık inşaallah. Teşekkürler Furkan kardeş :)

      Sil
  6. Sağlık olsun, Her zaman gamlıyım, her zaman üzgün; beklerim yazıları sene de bir gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağır olmuş :) Ama genelde her gün yazıyorum ben. Teşekkürler yine de :)

      Sil
  7. en güzelini yapmışsın bencesi de eğlenceli bişiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Bir gençlik bir gençlik bir gençlik..nfk!

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...