19 Ocak 2019 Cumartesi

Lunch Box

   Az film paylaşırım ama öz paylaşırım blogcanlarım :)  Bakın bu filmi sakin kafayla bi izleyin bu hafta sonu derim. Nefis bir lezzet bırakıyor insanda.  Günlerce etkisinden kurtulamamıştım. "Önyargılı olmamak" üzere bir kısım var filmde. Otobüs yolculuğunda geçen bir mevzu... Mesela o kısım, her önyargı taşıyacağım vakit gelir neon ışıklarıyla karşımda oynamaya başlar halen :) İzleyince hak vereceksiniz. 


   Sevgili yazar Ayşe Sevim'in  tavsiyesiyle izlemiştim. Bana ilham veren, ayılıp bayıldığım bu yazarı da anlatmak istiyorum günün birinde ayrıca.
  Neysem... İzmir'de puslu ara sıra sağnakla nemlenen bir kitap havası... Ama hanım hanımcık bir ev hatunu kişisi bu vakitlerde ne yapar ? Kitabını usulca bir kenara bırakıp  eşceğiziyle güzel filmler izler :) Hamd olsun canlar vaktin cümlesine. 

Bi de şuraya konuya uygun egzantrik bir Hint müziği bırakayım. Tütsüyü yakıp dinlemelik. Yağmur fonlu :) Belki isteyen olur ;)
Huzurlu hafta sonları olsun herkeslerime ;)  

25 yorum:

  1. Hemen izlenecekler arasına kaydediyorum.
    İyi hafta sonları,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, film hakkında yorum yazarsanız da haberim olsun ;) Sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba. Blog linkinizi birakmadiginiz icin sizi bulmam zor oldu 😊. Profile link loyarsak veya yorum yazarsak blog yazari arkadaslarin birbirini bulmasi kolay oluyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profil ayarlarıma tekrar bakıcam hemen :) Çok teşekkür ederim bu faydalı uyarı için, sağolasın :)

      Sil
  3. Hint filmleri ilginç oluyor😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazıları çok iz bırakıyor. Seviyorum :) Sana da sevgiler Mehtap :)

      Sil
  4. Çok sevmiştim ben de bu filmi :)

    YanıtlaSil
  5. Vakit bulunca izlerim, tavsiye filmlere çok önem veririm teşekkür ederim ... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafan sakin olduğu bi anı gözle o vakit izle Furkan. Ben teşekkür ederim, selam ve dua benden de :)

      Sil
  6. ay baksanaaa bu filmii 2000 li yılların en iyi filmi olarak görüyorum yaaa :) ikinci de yine bir hint filmii. the fall (düşüş) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de bu film bi başkaydı. Düşüş hakkında bir kaç şey duydum ama henüz izleyemedim Hemen gündemime alayım onu. Çok teşekkürler ;)

      Sil
  7. Uzun zamandır Hint filmi seyretmiyorum. Ben Hint filmleri seyrederken kimse sayretmezdi. Bu kadar popüler değillerdi. Çevremdekiler benimle dalga geçerdi. Şimdi ben seyretmiyorum onlar seyrediyor :)) Ama başlamayı düşünüyorum. Sanırım bu film iyi bir başlangıç olacak. Sevgiler 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana şunu söyleyebilirim ki : "Hey dostum eğer Hint filmi sevdiğin için dalga geçiliyosan sen de iyilerdensin ve bizımlesinn! :)) " Ya ama ben o keşke şeysini halen meraktayım bu arada ama neysem ;) Sevgiler benden de İncicann :)

      Sil
  8. Bayılıyorum hint filmlerine bir ara izlerim (fırsat bulurum inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telaşsız bi vaktinde izle ablacık, seveceksin biliyorum :)

      Sil
  9. Lunch Box'ın bir diğer ismi de "dabba - sefer tası"mış..ilginç bir hint filmine benziyo,bi ara izleyeyim bakim nasılmış..🙂 emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bi lezzet bırakıyor film bence de listenize mutlaka ekleyin :) Teşekkürler :)

      Sil
  10. Hintlilerin yemeklerin görünüşünü ve yiyişini çok severim. Ayrıca filmi ilk çıktığı zamanlarda izlemiştim dediğiniz otobüs sahnesini hatırlayamadım. Bu arada zamanını evde geçiren bayanlar için de çok iyi bir iş olabilir. Yemek firmaları kazanacağına ev hanımları kazansın. 50 - 60 çalışanı olan işyerleri için küçük yerlerde denenebilir.

    Bu arada romantik filmleri hiç sevmem ama romantikliğe bakış açısıyla çok severek izlemeye başlamıştım çokta sevdiğim bir filmdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Hint mutfağına dair bir kaç şey öğrenmiş oldum bu film sayesinde. Otobüs sahnesi kısaca insanlara karşı ön yargılı olmamanın anlatıldığı bir bölümde geçmişti. Yani aktör otobüs yolculuklarından birinde ayakta giderken önce yaşlı bir kadının kendini taciz ettiğini sandığını ama sonra yanıldığını fark edince çok uatndığını anlatıyordu. Tekrar izleme fırsatı bulursanız yakalarsınız o bölümü diye düşünüyorum. Evet ülkemizde de denenebilir bu sefer tası olayı belki iş gücü açısından güzel bir açılım olabilir :) Yorumunuz için çok teşekkürler, her zaman beklerim ;)

      Sil
  11. Oldukça kabarık bir Hint filmleri izleme listem var :) Ve bir hayli de izlediklerimden bir liste mevcut ^^ Lunch Box izlenecekler listemde hayli sonlarda idi ama yorumunuz onu biraz daha üst sıralara taşıdı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O listeyi görmeyi çok isterimm ! :) Bi bakayım bloğunuza hemencik ;) Lunch box ' u da ilk başa koyun hemencik izleyin bence :)

      Sil
  12. Merhaba, öneriniz üzre hemen izlemeye başlıyorum filmi :) bitince tekrar geleceğim. Sevgiler, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif alarak izledim. Çok naif bir filmdi. Teşekkürler öneri için :)

      Sil
  13. İyi yaptınız bence hemencik izleyerek. Naiftir, dokunaklıdır... Ben teşekkür ederim, sevgiler :))

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...