22 Ocak 2019 Salı

Blogger aşkına!

Bu sabah itibariyle blog dünyasına dair ufak tefek notlarım şöyle canlar :

# İnşaallah çok tatlı blogcanlar tanıyacağım bu sene.  Ya da ne zaman nasipse işte. Hatta tanımaya başladım bile ! :)

#Blog okumanın keyif vermesi için yaşımın 40 a tekabül etmesi gerekiyormuş. Başka yaşamları gözlemleyip hayattan lezzet almak isteyen 40 yaşı beklesin ! mottosunu taşıyorum artıkın ;) 
 
#Orta yerimden ikiye çatlasam da laf olsun diye yorum yazamıycam galiba. Oysa bu işte hızlı olmak için az ama öz yorumu bolca yaz diyollaa :/

#Bloğun teknik donanımıyla uğraşmak eşittir dibi tutmuş tencere temizlemek.  Çok net.

#Bir blogcan "Hayatım dört dörtlük valla. Gezip dolaşıp yiyip içiyorum annem be! " ayarında yazıyor ve bana hiç bir şey vermiyorsa uzay mekiği hızında ortamdan uzaklaşıyorum.

#Bazı bloglarda  aklıma hayalime gelmeyecek bakış açıları yakalayınca kendi zekamdan utanıp "vay be,  sen çok yaşa ademoğlu ! haykırışıyla tepkiselleşiyorum :) 

#Mutfakta çorbamı karıştırırken, " bloğuma şehir belirten ziyaretçi sayacını nasıl eklerimkine?! " gibi ıvır zıvır blogger şeysilerini düşünüyorum.

#Yemişim "seo"sunu ya da "google plus" platformlarını filan dicem dee...   daha fazla güzel insana ulaşmak için kuzu kuzu bunlara da çalışmam gerek diye düşünüp sesimi yutuyorum.  Pehh! 

   Bunun gibi şeyler işte. Bu arada bloğumla ilgili önerileriniz ya da fikirleriniz varsa  yedi yirmi dört açığım blogcanlar :)  Beynim az daha yoğurt olsun, tabi tabi kendiminkiler az geliyo ne de olsa :)))

Güzel Salılar olsun hepiciğimize :)
Blogger aşkına şu dımbırtıyı bırakıp da gideyim, şık olur ;)

Not: Fotoğraftaki, geçen geceden arkadaş evindeki çay görseli. 



28 yorum:

  1. Blog yazmak insanda ne depresyon bırakır ne sıkıntı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi geldi bana da şükür :) Güzel insanlarla tanıştırsın Mevla da diyelim . Teşekkürler Handan ;)

      Sil
  2. Handana katılıyorum. Belli konular üzerine yazmasamda ben yinede keyif alıyorum yazmaktan resim paylaşmaktan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Paylaşmak güzel" klişe bi cümle gibi gelebilir ama çok gerçek o kesin :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Bir uğraşımızın olması, başka insanlarım daha önce hiç görmediğimiz kişilerin düşüncelerini okumak bize farklılık katıyor diye düşünüyorum... Blogger iyidir :) ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle ben de bu gözlemlerin bize zenginlik kattığına inanıyorum. Teşekkürler Furkan :)

      Sil
  4. Blog la ilgili teknik bilgiler hepimize lazım😀🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o teknik detaylara mecburuz yapacak bişey yok :) Teşekkürler Yıldız :)

      Sil
  5. Birçok konuda haklısınız. Yaklaşımınızda güzeldi :) Bir de öneri mi dediniz!?

    - Şu kırmızı ziyaretçi zımbırtısını kaldırın
    - Site de kategori yok, üst menü lazım
    - Kalıcı bağlantı siz de kullanmıyorsunuz /blogger-askna.html yanlış /blogger-askina.html doğru
    - Her gönderide görsel şart kanımca ..

    İstiridye avcısı Oyster Farmer'dan mı geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçlerinde bir tek "kalıcı bağlantı" önerisini anlamadım. Diğerleriyle ilgilenicem. Çok teşekkürler Erhan Çakırlar kardeşim, valla profesyonelsin anladığım kadarıyla. Hep uğra bana ;)
      Blog ismi Oyster kişisinden gelmiyor ama belki o benden alıntı yapmış olabilir :))

      Sil
    2. Konu açarken sağ tarafta yayın ayarları kısmında.
      Eski bir kullanıcıyım.
      Oyster Farmer 2004 Siz 2019 :)

      Sil
    3. Şimdi bu yayın için dediğinizi yaptım da tam olarak neyi sağladığımı da bilseydim iyiydi :) Ama onu da ben araştırayım artıkın netten elim armut toplamıyor ne de olsa. Zaten Oyster şeysi de film adıymış yeni fark ettim. O filmin varlığından bu bloğu açtıktan sonra haberim olmuştu bu arada. Blog ismim tamamen benim hayalgücünün şeysi. Çok teşekkür ederim sağolasınız. Diğer önerilerinizi de sıraya koydum bu arada bilginize ;)

      Sil
  6. Hah işte tam da bunun için varız ya esadında... Tebessümle okudum:)

    Seosu plusı filan derken aslında mühim olan atılan taşın yerini bulması, diye düşünüyorum..
    Hedef yazı yerini bulursa maksat hasıl olmuştur efendim

    Yeni bir blog komşusu edinmemin heyacanını da şuraya iliştiriyorum

    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Selimhan kardeş, güzel demişsin. Atılan taş yerini bulsun yeter. Hadi inşaallah diyeyim. Güzel güzel yazalım güzel gönüllüleri bulalım inşaallah ;) Aa o heyecana da bilmukabele diyeyim hemencik ! :) Selamlar efendim :)

      Sil
  7. süperdi çok güldüm çok...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Aaa ciddi misin ? Hadi inşaallah, ben de sevemedim çünkülüm ;) Sağolasın :)

    YanıtlaSil
  9. teknik bişiler olunca söle bana yaa. ben pek bilmem ama sana yardım getiririm yanii. blogla ilgili en önemli şeyler, düzenli yazmak, yorumları tek tek yanıtlamak, yorum yapanlara gitmek kesinlikle, ve elden geldikçe bol blog gezip yorum yapmak, örneğin diyelim 20 blog seçmek önce ve onların her yazısına yorum yapmak, sevdiklerimizden seçmek yani tabii, böylece yorumlarda kendimizi göstermek. blog demek yazmak ve okumak yorum yapmak demek. yorumlar mutlu ediyor. sonra yavaş yavaş okuduğumuz blogların sayısını artırmak. yorumlarda iseee, genel olarak sölersek, öncelikle yazıyı dikkatli okumak en önemlisi tabii, sonra da genel olarak olumlu, mutluluk verici yorumlar daha seviliyor yani. ah evet uzun yorumdansa kısa yorum daha iyi ama öylesine yorum değil, içtenlikle yapılan gerçek yorumlar tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknik bişiler hep oluyor deepciğim. Mesela şu bloğuma ısrarla eklemek istediğim hangi şehirlerden kimler geldi sayacı hep aklıma takılı. Ama nette çok sağlam bir site bulamadım gibi. Yorum konusunda da güzel yazmışsın. Her ne kadar bunun aksini söyleyenler de olsa bence yorumlar önemli. Bizim için de karşı taraf için de. Ama samimi olması da ayrı bi mühim tabi. Bak mesela sen ilgili ve özenli bir yorum yazmışsın bunun kıymetini bilmemek mümkün değil. Aslında güzel özetlemişsin : "Blog demeki yazmak, okumak ve yorum yapmak demek" :)) Bol bol vakit lazım olan tek şey. Onu da kıyıdan köşeden hallediyorum sanırsam. Çok teşekkürler blogcanım hem yorum için hem öneriler için, sevgiler kardeşcann:))

      Sil
  10. heey bi de baksan yaa, yorum kutunu değiştirdin ne güzel olduuu, yorumlara üye olamıyorduk, yani yorumlar gmaile gelmiyordu, halbüse yorumları gmailden izlemek pratik. şimdi kolaylaştı heyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yaptım onu da Furkan'ın sayesinde ;) Araştıra arştıra şeyapıyorum bazı şeyleri şükür :))) Çok tatlısın yeaa :)))

      Sil
  11. heeeey mimciiii :) son yazımı gördün maaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de sizi tanıdığıma çok sevindim... Blog sayfama beklerim.... 🙂🙂🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bi zıplayayım İremcan ;) Çok teşekkürler :)

      Sil
  13. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Yeni blogları uzun süredir vaktim kısıtlı lunca pek keşfe çıkamıyordum. Tabiki de tüm blogları birbirine yakınlaştırmaya çalışan deep candır onun sayesinde duydum pek de iyi oldu. Yorum yazmak için yazmam hiç bi zaman o samimiyet algılanıyor zaten. Amacım ziyaretse onu da belirteceksem hangi yazı ilgimi daha çok çektiyse onun altına yazarım ben. Kısa yorumları herkes gibi ben de çok baştan savma buluyorum bu da hissediliyor ister istemez be yaa :) Aman ben samimiyetini sevdim dilerim hep böyle devam et...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz. Samimi yorum yazan blogger candır bana göre. Eksiğimi yazsa dahi benim için değerlidir. Sizin de böyle düşünmeniz ne güzel. Çok teşekkür ederim güzel görüşünüz için. E o zaman hemen bi iade i ziyaret yapalım ;)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...