9 Ocak 2019 Çarşamba

Düne dair...

  Buraya okunmadığını bile bile yazmak da güzelmiş meğer. Tazekahve' yi yazmaya başladığım ilk dönemler geldi aklıma. O zaman daha bir sevinçle yazıyordum gerçi ama şimdi de bir başka güzel. Dinginlik veriyor ruhuma.  Günden güne alışıyorum. Özlemişim...  
#
  Dün bütün gün minimalizm üzerine konuşmalar dinleyip akşamına da arkadaşlarla "kanaat" üzerine laflamak... Tesadüf müydü bu?  Hiç bir şeyin olmadığı gibi hayır tabi ki.
#
  İnsan ilişkileri konusunda çok kötüyüm. Dün daha iyi anladım. Sürekli tekrar eden şeylerden dersler çıkarmıyorum. Dersler ve ödevler konusunda ne zaman iyi oldum ki zaten. Bu da böyle...  
#
  2019' la ilgili meşhuur, kutsaal ve de olmazsa olmaaz "yapılacaklar" listesini dün ben de hazırladım. Aman daa...  Uzun vadeli planları her ne kadar sevmesem de niyete akıllı uslu şeyler alıp yol hayali kurmak da güzelmiş. Hadi Bismillah...  
#
Dün gece Özden'e üçüncü kez " Sen evlisin değil mi? " diye sordum. Özden arkadaş gurubumdan çok tatlı bir genç bayan. Gözlerinin içi gülüyor her baktığımda. Onu annesini kaybettiği günün ertesi gününde tanımıştım. Hüzünlü buruk ama cıvıl cıvıl bakan aynı gözler...  Evet dedi Özden. Daha önceki buluşmalarda da bir kaç kez onunla ilgili sorular sormuştum kendisine. Cevaplamıştı. Evliydi iki çocuğu vardı. Ama her buluşmada bunları yeniden soruyordum. Onun yerine ben olsam bıkardım benden. Ama her seferinde cıvıl cıvıl bakan gözlerle cevapladı sorularımı. "Biliyorum Özden, evlisin ve iki bebeğin var değil mi?"  Kafasını salladı ve teşekkür etti. Neden teşekkür etti ki. Ben etmeliydim halbuki ona. Bu kadar sıcak bakışları olduğu için. Ahh... böyle insanları seviyorum. 
#
  Bütün insanları katışıksız seviyorum. Sorun şu ki sevdiğimi belli ediyorum. Söylüyorum. Artık bunu pek yapmayacağım sanırım. Onlara sorular sorarım sadece belki artık.  Özden'e sorduğum gibi. 
#
  Seni de seviyorum hayat.  Klişe bir labirent ya da eğlenceli bir algoritma macerası... Sen her neysen.  Güzelsin, nefes almaya ve vermeye değersin...  🍃


2 yorum:

  1. Canım benim Eve dönünce okuyacağım demiştim kalemine ,gönlüne duygularına sağlık .Her zaman iyi yazdığını bilenlerdenim.
    Ben biraz , biraz daha derken tamamen uzağın da kaldım blogumun. 2018 haziranın da kızgın olduğum konular ardından blog yayınlarımla ilgili can sıkıntıları ve 3.5 ay önce bir hafta arayla gelen (Küçük oğlumun 2.ci kızı büyük oğlumun il kızı) torunlarla fıstıklarımın sayısı 3 e çıktı dönüşümlü yanlarındaydım.
    Blogum da bundan sonra oldukça farklı bir yayın şekli olacak ,artık emek hırsızları için hazır yayın yapmak istemiyorum. Yayınlarımı çalanlara zoraki hayır işi yaptırma niyetindeyim:))))))))))))
    Öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  2. Ablamm gelmişş ! Sağolasın ablacım Allah razı olsun senden hep yanımdasın yıllardır. Şu emek hırsızları konusunda nasıl bi çözüm bulduğunu merak ettim ama eminim o işi de çok iyi bir şekilde çözmüşsündür sen. Başkalarının paylaşımlarını çalmak ne katar bi insana hiç anlamam.
    Ohoo ablacık kabile büyümüş bu arada. Onların yanında olman ne güzel. Benim ablacık da öyle devamlı şu aralar. Yeter ki sağlıklı sıhhatli olsunlar paylaşımlarına bi şekilde devam edeceğine inanıyorum ablam ;) Ben de çoook öptümm , iyi ki geldiiin :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...