25 Ocak 2019 Cuma

Bizim aile

   Babam bizimle yaşıyor.  Annemi kaybettikten bir süre sonra başladı bizle yaşamaya. Baktım geçen gün  televizyonda bu filmi izliyor. Adı "Bizim aile " değil miydi bunun?  Evet öyle olması lazım. Neyse bunu izlerken kıkırdadığını farkedince 80 lik tatlişimin...  "Babacık halen bunları mı izliyosun yaaa! :))  diyemeden yapamadım. Deyiverdim çıktı gitti ağzımdan yani. Gidip yanağından bi öpücük aldım. "Annen çok severdi" dedi.  O an yalnız bırakmak istemedim.  Yanına iliştim,  izlemeye başladım ben de. Sizi temin ederim sadece 5 saniye geçmişti ki...  Hüngür hüngür ağlamaya başlamışım.  Yanımda ukelaa bi genç olsaydı da şöyle deseydi : Bilgecik halen bunlara mı ağlıyon sen yeaa? :))  
Babam gibi sabırlı olabilemezdim herhalde ;)  

   Demek ki neymiş: Büyüklerimizin tercihlerini çok da kurcalamıcakmışız.  Ve de büyük büyük konuşmucakmışız. Az konuşup ciks olcakmışız. 
   Yorguuun bi gün sonu yine dilimizi katlederek  yazdıklarımı okuduğunuz için sağolunuz canlar. Akşama bi kamyon misafirim geliyor. Orta düzey bi Türk hatunu performansı sergilersem ne güzel olur. Hadi inşaallah :)  Az enerji toplayayım diye uzanınca blogcuğumu da ihmal etmeyeyim dedim ;) O gün çektiğim bu fotoyu paylaşıvereyim dedim :)  
Sevgiler selamlar herkeslere ;)   

18 yorum:

  1. Desenize bugün dokuz bereket geliyor akşama! Misafir iyidir..

    Öte yandan, ben bazen çizgi bile izliyorum yahu:)

    Evet, bazen tercihler kurcalanmıyor:)

    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle, misafir bereketiyle gelir. Allah eksikliğini çektirmesin de derler hep. Allah güzel insanları misafir etsin daima hanelerimize inşaallah diyeyim :) Çizgi film candır cann;) Selamlar benden de...

      Sil
  2. Her zaman farklı duygularla izlerim bu filmleri kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel işler yapılmış halen izlettiriyorlar :) Teşekkürler...

      Sil
  3. Allah babacığına uzun ömürler versin .çok duygulandım okuyunca😢 ben ne yazık ki 1 sene önce kaybettim babacığımı 😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi üzüldüm ama :/ Ben de annemi kaybettim 8 yıl oldu. Rabbim cennet mekânı etsin her ikisini de. Sevgiler...

      Sil
    2. çok teşekkür ederim güzel dileğin için..Amin ...

      Sil
  4. Gelsin baklavalar börekler :) kolay gelsin Ablam... Babalar çok değerlidir... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orta düzey bi Türk hatunu çıtasını yakaladım sanırım Furkan. Sağolasın. Selam ve dua benden de :)

      Sil
  5. ayy eveet çok duygulu bir an tabisideee. kolaylıklar sanaa. neler yaptın anlatırsın artıık. masa fotosu da olabiler hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Tamamen 90 lar menüsü canımcım. Kek börek tatlı üçlüsü.Mutfak konusunda çıtayı, tabaklara abuk subuk şekilli yiyecek şeysileri koyma seviyesine çıkartamadım henüz. Şelaleli kekler felam yapanlar varmış. :p Sevgiler deepciğim :))

    YanıtlaSil
  7. demek ki "Bizim aile" halen bile izleniyo,o kadar etkili bir film işte..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkili olduğuna kesin kani geldim :) Teşekkürler :)

      Sil
  8. Allah annenize rahmet eylesin:(
    Cennetinde buluştursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun kardeşim, inşaallah... Sağolasın.

      Sil
  9. biz de evde izledik :) ben çok severim eski türk filmlerini. bence farklılar, daha yalın ve masum bir dünya var çünkü o filmlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. O atmosfer bi başka sahiden. İnsan ara sıra uğrayıp saflaşarak geri dönmeli yaşadığı atmosfere. Teşekkürler ve sevgiler :)

      Sil
  10. Teşekkürler, İstiridye Avcısı iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...