24 Eylül 2019 Salı

Günaydın!

Günaydın günaydın günaydın  sevgili hayat!  

Günaydın güzel satırlarla ruhumu nurlandıran güzel kalemler!  
Günaydın bardaktaki billur su! 
Günaydın kitaplık odam!  
Günaydın yeşil ve kırmızı ahh... Ne güzelsiniz günaydın!  
Günaydın insan meşgalesi! 
Dışarıdaki şehrin sesi, kuşların cilvesi ve aldığımız her nefesteki hu fısıltısı... 
Ah içimizdeki coşku!! Sana da günaydın!  
Sonbahar, asil mevsim, güzel geçiş kapısı kışa, günaydın günaydın sana da! 
Yaşama sevinci sen var ya sen, ahh sen!  
Rabbin içimize akıttığı coşkun ırmak, sen yaşama şükrü,iyi ki varsın sen! 
Sana da günaydın... 
Daim ak içimizde, serin rüzgârların eşliğinde şakıyan bir bülbül gibi, hiç bitme sen yaşama sevinci. Son nefeste bile şükür nuruyla nefesimize eşlik et güzel coşku!   
Günaydın blog insanları! 
Bu sabah da böyle ;)  
Fotoğraf, bu sabah kitaplığım önünden :) 

31 yorum:

  1. Ne hoş cümleler... Daim olsun dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Size de günler aydın olsun:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yazmışsın öyle 🌸😊 cıvıl cıvıl 🌸🎈😊 günün aydın olsun canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her günümüz böyle olsun, yaşama sevinciyle dolsun :) Sevgiler benden de;)

      Sil
  4. Gü-nay-dıııın! kitaplığın önüne bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  5. Tünaydııııın Bilgeeee :))

    YanıtlaSil
  6. Akşama yetiştim, iyi akşamlar diyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Neşeniz bana da bulaştı💜🌻🍁

    YanıtlaSil
  8. Günleriniz hep aydın olsun ⛅️ 🌥 ☁️

    YanıtlaSil
  9. GÜNAYDIN BİLGE HANIM, SİZİ DAİMA MUTLU GÖRÜYORUM VE SİZİN ADINIZA SEVİNİYORUM. NE MUTLU SİZE.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için diliyorum yaşama sevincini Fatih bey :) Çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Tabii ki, hepimiz için olsun mutluluklar. Her şey birlikte güzel. Sevgilerle:))

      Sil
  10. Mutlu olmak herkesin elinde. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  11. Ah evet evet, kesinlikle öyle :) Çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzelmiş ama bu gunaydin sabah okusaydım ama coskuyla Iyi geceler dedim🤗

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...