12 Ocak 2019 Cumartesi

Eski/Yeni



  Eskimiş kavanozları yeni mumluk haline getirebilirsiniz. İhtiyacınız olan  şeyler; biraz cam boya, biraz iplik ve de kelebek şeysili bir karton filan... 
  Yok hayır elişi bloğu değil bu ama ruhumla ellerim arasındaki bağlantı sonuçlarını cümle aleme duyurmadan yapamıyorum napayım... 
  Hem bi dakika. Elişi olayını  metafor olarak da kullandım ki ben ayrıca. Şöyle yani : 
Eskimiş atıl kalmış alışkanlıklarınızı da yeni ve işlevsel hale dönüştürebilirsiniz. İhtiyacınız olan şeyler, "bu alışkanlık bana ne kadar faydalı ?" diye sormak, yerine daha faydalı neyi koyabilirim diye düşünmek ve harekete geçmek. 
  Mumluğum nasıl ama ? :)) 
Güzel akşamların olsun ahali... 

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş... güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu konularda yetenek düşmanıyım ama oğluma söyleyeyim. Belki yapmak ister. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Oğluş da benden demek , selamlar ona :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...