5 Şubat 2019 Salı

Elimden gelenler...

   Yan tarafa aslanlar gibi "Elimden gelenler" kategorisi açtıysam eğeer...   Ee içini de doldurmak lâzım :)  Sanırım önceki yaz yapmıştım bu hediyelik ıvır zıvır şeysilerini.  Hediyelik çünkü kendimin pek kullanmayacağı  şeyler bunlar.  Tamamen hayalgücüm kişisi ve ben ikimiz,  öylesine takılırken ortaya çıkmış şeyler. 

    Tiki hatun kişiler için çiçekli böcekli bir yakalık.  Kolye niyetine takıyor artık hemcinsler malûm ;)  Bir gömlek yakasından kalıp çıkararak yapmıştım.  Kumaş zemin üzerine boncuk dikilmesinden mütevellit basit bir işlemdi ;) 
    Bunlar da ruhunda Apaçi hezeyanları taşıyan çılgın gençlik için tasarladığım bileklikler.   Bunları kullanan genç kızlar var evet :)) Bilekliklerin içinde yarımlık su petleri var. Onları kesip keçeyle kapladım ve boncuk işlemesiyle olay tamam :)  Ay biliyorum iyi bir blogcan bunları yapım aşamalarını fotolayarak paylaşır ama bende nerde öyle ince feraset. O da olur belki ilerde :)   Son hallerini çekip atmışım telefona fi tarihinde, diplerden buldum çıkardım onu da :))   
   Duvar süsleri bunlar da.  Mevlana şeysileri... Neysileri?  Yani Mevlana yı anımsatan sembolik kıyafet ikonu işte. Her yerde var bilirsiniz.  Bunun için de bir kalıp çıkartıp içini kartonla destekledim. Sert durması için.  Ve üzerine yine keçeden minik laleler, boncuklar...  

   Ev işleri,  kitaplar,  misafirler ve de arta kalan vakitlerde ruhu dinlendiren el işleri...  Şükür milyon kere ;)  
Sağlıklı miss salılar olsun hepimize :)  

17 yorum:

  1. Bugün Salı Kıraatane'ye de bekleriz 19 da!

    Duvar süsleri favorim oldu o halde! 'Nasıl Yapılır?' ı da bir dahaki sefere demek ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anca bloğuma dönebildim. Şu yorumları cevaplayıp hemen zıplıcam efem. Duvar süslerim için de çok teşekkürler :)

      Sil
  2. süperler elinize sağlık bunları bile anlatırken güldürdünüz beni bayılıyorum bu ifade tarzınıza...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dilden konuşuyoruz demek ne güzel hemşerim ;) Çok teşekkürler ve de sevgiler benden de :)

      Sil
  3. Vayyy, ne cevherlerimiz varmış böyle, eline, emeğine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohoo daha neler var neler. Ama yavaş yavaş ;) Sevgiler benden de canımcım :)

      Sil
  4. bilekliklere bayıldım :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Mevlanayı anımsatıyor gerçekten, azıcık biraz yani :) emeğine sağlık Abla çok güzel hepsi... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık olsun sağlam olsun Furkan kardeş :)) Teşekkürler selam ve dua benden de :)

      Sil
  6. El emeği göz nuru. Ben bileklikleri bardak sandım :) Bardak olsaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında olabilir, güzel bi ufuk açılması oldu bak :) Teşekkürler :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuşlar. Ben de seviyorum böyle hobilerle uğraşmayı. İnsanın beyni dinleniyor yaparken. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canımcım, her daim elimin altında bi projem olsun isterim ;) Teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  8. ooo beceriik, hayal kişisi seni sefiyoğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sever sağolsun ben de onunla takılmayı pek severim:) Sevgi iyi ki var :d Öptüm canoo ! ;)

      Sil
  9. Kalem sevdalısı bi kalbin var çünkü müfred. Okumayı seviyorsun :) Ondan mütevellit bi çağrışım bence ;)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...