13 Şubat 2019 Çarşamba

Motiflerden çantalar

   "Yavv bloğa bugün ne yazsam beaaa?!!" sorunsalı için size cillop gibi bir çözüm öneriyorum canlar. Bende pek olmuyor şükür, çünkü Allah konuş Ya Bilgeee ! demiş sanki ben doğarken. Tövbe Yarabbim. Neysem. Bu sorunu yaşayanlar varsa sözüm onlara, ara sıra şu yolu takip edin: Yeni kayıt açılır. Hiç bir şey yazmadan resim ekle şeysine tıklanır. Orada resimlere sırayla bakarken bulursun mutlaka  milattan öncede kalmış senin bile unuttuğun bir fotoğraf şeysi. Şak diye yapıştır ve altına yaz döşe işte. Gerisi hayal gücüne kalmış artıkın. 
    
   Mesela bu fotoğrafı buldum bu sabah eski dosyaların içinde. Sanırsam İzmir'e yeni geldiğim vakitlerde örmüştüm bunları. Tek tek motifler halinde ördüm ilk. Sonrasında baktım bu motiflerden ne olur diye. Dedim çanta olur. Oldu da :) İki tane de sap ayarladım onlara. Hadi sizden mi saklıcam o sap diye taktığım şeyler de elbise ya da eteklerden kalan kemer tarzı aparatlar. Bu şekilde değerlenmiş oldular. Kendiniz kullanmasanız da tatliş genç kız olan yakınlarınıza hediye edebilirsiniz. İhtiyacınız olan şeyler;  artık kalan yünler, bir yün tığı ve kitaplardan sıkılıp başka şeyler yapayım az dediğiniz boş vakitler :) Hepsi bu kadar. 
    
   Bir kadının ruh halini cillop halde tutabilmesi için önce Allahın iznine sonra da mutlaka elinin bir şeylerle meşgul olmasına yürekten inanıyorum.Yıllarca da buna inandım ve güzel sonuçlarını gördüm şükür :) Uzmanlar da bunu önerir sık sık bilirsiniz.  Aslında erkekler için de durum aynı. Onlar da kendi fıtratlarına uygun birer hobi edinmenin yolunu bulsunlar bence hemencik. Üretken insan mutlu insandır bana göre ;) 
   
   Evet işleri güçleri yığılı bir hatun kişi olarak bugün bloğa ayrılan vakit bu kadar canlar. Blog dünyasına ait bir tüyo, bir elişi fikri ve bir de kişisel gelişim yönlendirmesi felam... Ohoo daha ne olsunkine bir yayında?? :))) Mimlediğim blogcan kişilerinden haberler geliyor ve çok hoş cevapları okudukça keyif alıyorum.Herkese çok teşekkürler.  İlk kez okuyup nedir o mim şeysi acep diyenler varsa şuraya tık tık yapıversin ve isteyen herkes cevaplayabilir :)) Cevaplamayanlardan da haberler bekliyorum biline ! Ben de cevaplıyorum önümüzdeki günlerde tabiki inşaallah, beklemede olun canlar ! 
   Ay biri çenemi kapatsınn !! Ütü temizlik ve misafir hazırlığı beni bekler çünkülüm ! Gittimm !! :)))
Sevgiler kabileme  ! ;)

28 yorum:

  1. çantalar çok şık ve geneleksel olmuş tabi buda bir blog yazsıs çıkarmış bu arada misafilere selam :) bizde kabile üyeleri olarak oturan boğaya saygılar sunuyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler aleykümselam da diyeyim bi sonraki misafir postası için :) Oturan boğa mıı ?:)) Bi parça oturmak ne güzel olurdu sahiden :)) ama bu kadar iş güç arasında anca zıplayan kanguru filanımdır herhalde :)) Sağolasınız yine de :)

      Sil
  2. vallahi gayet de güzel olmuşlar eline sağlık canım...kolay gelsin...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın hemşericanımm :)) Sevgiler benden de ;)

      Sil
  3. Mimleri sıraya koydum.Üst üste yapmayacağım da araya yazı sıkıştırarak yapacağım :) Bir sonraki postumda yapacağım mimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ne güzell :)) Sabırsızlıkla bekliyorum Yurdagül hanımcım, sevgiler :)

      Sil
  4. ne güzel çantalar,bez çantalar..pazar çantası olarak çok iyi giderdi bence,şu sıralar bez çantalar çok rağbet göryo..elinize sağlık.. ✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, o meseleye de el atıcam bi ara. Yaparsam yayınlarım hemencik ;) Çok teşekkürler :))

      Sil
  5. mim şeysini cevaplıcam ama blogları bile kaçamak kaçamak okur oldum. bu hafta nedense çok yoğun geçiyor. motif çantaları çok severim, rahmetli anneannem benim için örmüştü. bir süre zevkle kullandım. şimdi de saklıyorum hatıra olarak, kimselere vermiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne kıymetli hatıradır o eminim :) Kesinlikle atmayın ve de günlük hayatınıza dahil etmeye çalışın. Bol edorfin kazanmış olursunuz ne güzel :) Sevgiler :)

      Sil
    2. Mimi cevaplayınca haber verin bana mutlaka. Napalım geç olsun güç olmasın ;)

      Sil
  6. Elinizdekilerin kıymetini biliyorsunuz demek ki ne güzel olmuş işte çantalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geridönüşüm en büyük zevklerimden biri şu hayatta diyebilirim :) Güzel noktaya dikkat etmişsiniz ;) Teşekkürler :)

      Sil
  7. Sen de Allah'ın marifetli kullarındansın demek. Maşallah, nazar değmesin.
    Bu arada mim aklımda, unutmadım. Ama araya o kadar çok şey girdi ki, gecikti biraz, kusura bakmayasın. Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh biraz ama detaylara çok önem vermeden yapıyorum elişlerimi. Doğaçlama ilerliyor çoğu zaman ;) Sağolasın :) Yok mim geç olsun güç olmasın, haber bekliyorum diyeyim sadece hanım hanımcık ;)) Selamlar ve sevgiler benden de Yıldızcım :))

      Sil
  8. Eller muhakkak bişeyle meşgul olmalı 😊

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık müfredcim. Kumaş da iyi fikir. Kur'an ebatlarında evet tam uygun o işe de aslında :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. mim şeysi neymiş tık tık yapayım 😄 kadınların işleri bitmiyor zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh erkeklerin teknolojik zımbırtılarıyla kapışırlar işte :)) O mim size de pas edilmişti sanırsam, cevap bekleniyor, biline ! :))

      Sil
  11. ooo ne çok işin vaar yaa :) dolu dolu hayat işteğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doldurmazsak ömürler boşa geçip giderkinee diyee :))) Öptümm deep ! :)

      Sil
  12. El emeğine her zaman ayri değer veririm, ben de cok el isi yaparım.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasınız :) El işi deyip geçmemek lâzım evet çok başka işlere de yarıyor esasen :) Sevgiler ;)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...