3 Şubat 2019 Pazar

Urla'da bu hafta sonu

   Hafta sonu Urla gezimize dair bir iki notla güne başlayayım sevgili canlar. Deeptone kardeşcanım özlemiş oraları, paylaş demişti o sebep yani biraz da... Ama çok fazla fotoğraf çekemedim doğrusu. Eşim kişisiyle aldığımız bir karar yüzünden. Gittiğimiz yerlerde daha az fotoğraf daha fazla anın kıymetine odaklanma ekseninde bi karar. Onun görüş alanından çıktığımda bi kaç kaçamak foto çekebilmişsem onlar kalıyor geriye anca :) Aslında daha iyi oluyor gibi, tavsiye edebilirim ;)  Hmm  bu yayına göz atmak bana ne kazandırır ki derseniz eğer... Urla'yı bilenler özlem giderir ucundan kıyısından,  bilmeyenler de en kısa zamanda ziyaret etmek üzere programına alır bu minnak sahil kıyısını  :)  


   Martıların kahvaltı vakti orda olmak lazım. Çığlık çığlığa kapışılan simitler ve ardından denize 45 derecelik açılı muhteşem uçuşlarla göğe süzülüşler... Ahh martı olmak vardı şu hayatta ;) E yine de buna da şükür :) 


   Her gittiğimiz beldede  camilerden biriyle tanışmadan ayrılmak istemem hiç. Sanki o diyarın görünmez kahramanı gibi karşılarlar beni.Bazıları neşeli olur bazıları kaderine terk edilmiş az küskün... Bazen içim pırpır eder. Acaba bu beldenin kahramanı nerede gizli, ruh hali nasıl,  beni nasıl karşılar gibilerden sorular kaplar içimi. Tanışırız ilk önce, sonra biraz yakınlaşır  ve ayrılırken az buruk vedalaşırız. Urla'daki kahraman denize çok yakın konuşlanmıştı. Temiz ve narindi. Neşeli görünüyordu şükür :) 


   Sanat, inanç ve ruh... Birbirine ne denli kenetlenmiş şeyler aslında. Bu saç ayağının bize çok şey kattığına inanıyorum. Her bir diyarda ve  bir başka atmosferde, yeniden... Neyse konu Urla gezisiydi dimi :))
   Güneşleniyordu hatunlar. Bunlar da Urla sahilindeki kahvaltı servisi yapılan mekanların dibinde yaşayan ördekler. Yeşil başlı olan ne tripcandı ama. İki saat tepesinde dikiltti beni de bi çevirip saksısını poz vermedi. E ben de hatunun keyfini bekleyemedim, eşim kişisi fotoğraf çektiğimi çakallamasın diye. Aman iyi deyip bi şipşak yaparaktan yürüdüm :)
   Fincan fotosuz gezi paylaşımı mı olur ? Gün sonu böyle bitmişti. Şükür ve salep ikilisiyle... Tarçın kardeş uzaktan baktı. Ben tarçına ısınamadım halen :)
Ah şimdi bu paylaşımı Handan kardeşcanım yapsaydı miss müüzükler eklerdi bu fotoların altına. Ne güzel olurdu !Benim hizmet şeysi daha o noktaya gelmedi annem napayım. Bi daha ki sefere artıkın ;) 

   Bir hafta sonu da böyle geçti gitti diyerekten seksenlerin Trt  spikeri üslubuyla bu yayına son vereyim canlar. Güzel haftalarımız olsun :) Niye olmasın ki ? Biz istersek güzele döner her şey, inşaallah... Sevgiler :) 

27 yorum:

  1. Fincan fotosuz paylaşım mı olurmuş :) ... Nişanlım vesilesiyle en kısa zaman da gideceğim inşaallah Ablam... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa nişanlın hemşerimiz mi yoksa Furkan kardeş? Öyleyse bilelim kız tarafı olduğumuzu felam :) Selam ve dua benden de, teşekkürler :)

      Sil
    2. Isparta ama İzmir de yaşıyor abla :)

      Sil
    3. Evlenince İzmir'e yerleşecekseniz bak tadından yenmez bi haber olur buu!! :))

      Sil
    4. Nasip kısmet diyelim Abla :)

      Sil
    5. Hadi inşaallah diyelim ablam. Hakkınızda en güzeli olsun :))

      Sil
  2. Urla'yı sizin paylaşımınız ile görmek keyif verdi. Yeni maceralarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Son cümle için de çok amin ;)

      Sil
  3. Yazınızı okudum. Bende blogumu yeni açtım. Sizi izlemeye aldım. Sizden de desteğinizi bekliyorum. İyi günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun bloğunuz, hemen bi ziyaret yapayım. Sevgiler :)

      Sil
  4. ne kadar güzel gezmişsiniz camileri gezmeyi ben de çok seviyorum ama mesleki deformasyonumdan dolayı genelede çok üzülüyorum neden şu çağda bize has bir cami tarzımız yok neden çoğunluk kopyala yapıştır neden diye isyana bağlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen çok değişik mimariler görüyorum ama çok seyrek tabi. Haklısınız bu konuda bize has projeler geliştirilmeli bence de. Yeni nesil meslektaşlarınız belki bunun önünü açar ;) Yani inşaallah. Farkındalık oluşturan bi yorum almak ne güzel çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  5. Ah, haftasonları gidip oralarda kahvaltı yaptığımız günler geldi aklıma. Özledim mi İzmir'i ne :D

    Ben de daha az fotoğraf çekmeye çalışıyorum artık, yer gök fotoğraf doluyor, sil sil bitmiyor. Ânı yaşamak daha güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan sen de İzmir'limisin yoksam :) Foto az çeksen de güzel yakalıyon ama sen. Ha bi de müzükler dedim ama onu kaçırdın bak son paragrafıma ;) Sevgiler canımcım :)

      Sil
  6. ne güzel yerler ,Ege kıyılarına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ise her deniz kıyısına sankim ;) Sevgiler :)

      Sil
  7. Az fotoğraf çekmek bende de var son zamanlarda. Urlayı yeniden gezmek lazım. kısa bir süre bulundum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne güzel. Herkesin bu foto konusunda dikkat toplaması ne güzel. Gidiyor o caanım vakitler çünküm. Sevgiler :)

      Sil
  8. Urla güzeldir candır keyiflidir...bir ev alamadan zamanında oralardan ev fiatları uçmuş da uçmuştur..olsun napalım sağlık olsun...biz de arabanın arkasına attığımız portatif masa sandalyelerle keyifleniyoruz havalar ısınınca...anlatım tarzınıza bayılıyorum...çok gülüyorum okurken...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim de orda bi arkadaşının zamanında denize bakan evini sattığı için şimdilerde çok hayıflandığını anlattı. Şimdilerde çok değerlenmiş. Ya sevgili hemşerim aynı topraklardayız ya ondan kanımız kaynıyor bence. İnşaallah görüşmek nasip olur senle şuncacık İzmirde :)) Ay bi blog buluşması olursa zaten İzmir kapsamlı katılıcam hemencik ;) Sevgiler :)

      Sil
  9. Gitmeyeli uzun zaman oldu, yaz listeme ekledim. Çeşme'ye giderken neden uğramayım ki.. Teşekkürler güzel bir hatırlatma oldu benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Çeşmeli felam mısın yoksa blogcanım? Aa ne çok İzmirli çıktı şu yayınla valla :)) Ne güzel haberdar olduk böylece. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  10. İmkan oldukça gezmek lazım.. Zira büyük tefekkür vesilesi hicret, kısa süreli de olsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet tefekkür niyetiyle gezmek... İşte o beslenirken organik beslenmek gibi. Ama tefekkürsüz gezmek hunharca mideye eziyet gibi. Güzel demişsin Selimhan kardeş, teşekkürler :)

      Sil
  11. oleeey ne güzeeel oh oh iyi geldiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ister yeter! Minnoş senin az mı emeğin geçiyo bana kii;)) Sağolasın deepciğim, sevgiler, öpücükler ;)

      Sil
  12. Aynen o gün yeşil başlı ördek de elimde telefonu görünce gömmüştü kafasını :)) Bak daha önce hiç dikkat etmemiştim buna :) Teşekkürler müfredcim sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...