2 Şubat 2019 Cumartesi

Searchıng

   Gün itibariyle attık kendimizi yollara.  Yani bloğumu öylesine tek başına öylesine mahzun bırakmayayım diye yoldan yazıyorum size. Cumartesi geleneğime uyarak film önerisi yapıcam siz sevgili blogcanlarıma :)
Filmimizin adı "Searchıng".  2018 ABD  yapımı,  IMDb si 8.1.  Teknolojinin gelişmesiyle birlikte aile içi iletişimin geldiği noktaya değiniyor ama tek değindiği bu değil aslında. Bu Urla tarafına giden bir hatun kişinin yol koşullarında  dar kapsamda yaptığı bir tanım olabilir sadece. Filmin posterini bile koyamadım farkındaysanız. Ama yine de bloğumu ihmal etmeyişim göz yaşartıcı bir sadakat olsa gerek. (Umarım saçma yazım hatalarım yoktur bu arada :))  
   Vaktiniz varsa izleyin derim.  
Herkeslere sevgiler ve huzurlu mutlu haftasonları dilerim canlar :)  

24 yorum:

  1. Hahah, yazıyı aksatmamanı takdir ettim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Handan ve de daim olsun bu halim inşaallah da diyeyim hani ;) Sevgiler :)

      Sil
  2. :)) Urla güzeldir. filmide not aldım. Bu arada seni mimledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ama canım yaptımkine o mim şeysini ben :)) Neyse bi dahakine inşaallah diyelim, sevgiler :)

      Sil
  3. Yollarda post hazırlamanın meşakkatini düşününce o filim izlenecek anacım 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heh işte tastamam öyle ;) Sevgiler blogcanım :)

      Sil
  4. Görev kutsaldır 👍😊🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Yıldızcım :)) Blogger sağolsun yeterkine! ;) Sevgiler :)

      Sil
  5. Film teknolojinin aile bağlarını kopardığını anlatmaz umarım izleyeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tam olarak öyle değil aslında. Neyse izleyin bence izleyin ;) Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Valla sizden de feyiz alıyorum Sibel hanım ;) Sevgiler :)

      Sil
  7. :) Yolda blog tutmanın zorluğunu bilirim hele yazının kopyasını almadıysan ve o an kısa süreli net kesintisi olduysa eyvah! Yazı da kaydolmadıysa tamam, işte blog çilesinden seçmeler başlamış demektir..

    Hayırlı yolculuk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o berbat bir şey işte. Olmadı değil hani bugün de :)) Ama ben ne yaptım? Sabırla tekrardan yazdım. Ay iyiymişim ben ya :)) Neysem sağolasın Selimhan kardeş, sağ salim gittik geldik şükür ;) Teşekkürler :)

      Sil
  8. Listeye aldım, sizin tavsiyeleri dikkate alıyorum Abla...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Furkan kardeş. Seçmece şeyler paylaşıyorum ben de sizler için. Yoksa film çok aslında :) Selam ve dua olsun benden de :)

      Sil
  9. ay urlaaa, günlük gezmeye mi. izmirde en sevdiğim yer yaaaa :) urla gezini annatsana sonaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yer gerçekten. Bugün daha detaylı tanımış oldum. Anlatırım tabi deepciğim. Bir kaç foto şeysi çektim çünkülüm. Sevgiler canımcım, ha bi de bu filmi izle sen de ;))

      Sil
    2. :) tımams. istanbulda yaşasam da izmirliyim yanii. göztepeliyiz biss :) urlayı iyi bilirim. ay sana sölerim bazı yerleri gidersiniz sonaa. başka yerleri de sölerim. çevrede yani. kuşadalıyız filan işteğğğ :) film pikiee :)

      Sil
    3. Aaa İzmirli misin sen de? Bilmiyodum bak. Göztepe Karşıyaka polemiğine girmiyosun ama dime? :)) Burda öyle bişey var çünkü millet kavgası gibi töbeee:))) Neysem evet bildiğin yerler varsa at daha. Belli başlı yerleri gezdim hep ama keşfetmediğim yer varmıkim der durur içim kişisi ;))) Sağolasın şeker deep! ;))

      Sil
    4. urlada yağcılar, denizciler köylerinin orda "yörük evi" var. nefis kahvaltı yeri, ağaçların altında. cuma günleri urla pazarı çok iyi. merkezde malgaca pazarında katmerci çok iyi. şafak ve beğendik lokantaları da. karaburunda, saip köyünde kahvaltı yeri çok iyi. kösedere, eğlenhoca, inceler köyleri de, zeytin ve üzüm için iyi. yürüyüş yolları var. gödence taraflarında meyve bahçeleri, kırmızı üzümler nefis görüntü. kavacık ilçesinde yine müthiş üzümler vari festival de, ulamış ve yelki de haftasonları el işi pazarları çok iyi. aklıma geldikçe söleriim. karşıyaka tarafında karagöl. özbekte kıyıda balık :)

      Sil
    5. Sen tam bi İzmirliymişin deepciğim gerçekten :)) Zaman zaman gidiyorum o civarlara ama saydığın köylere gitmediğim sanırım. Yani çoğuna... :)) Foça tarafında Kozbeyli köyü var oraya da ben bayılmıştım. Gidersen aklında olsun ;) Çook sağolasın liste için :) Ne tatlısın ya. İzmire gelince tanışalım olur mu ;) Sevgiler :)

      Sil
  10. Blogunuza bu kadar itina gösterdiğiniz için benden de kocaman bir alkış :) Bloglar,çocuk gibidir,ihmale gelmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bence de bloglar çocuk gibi Yurdagül hanım. Benim ki özellikle şu sıra bebiş olduğu için ayrı bir itina istiyor :)) Sevgiler teşekkürler ;)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...