16 Şubat 2019 Cumartesi

Hidden Figures

   Eveeett ! Evet ne ? Evet hafta sonu geldi çattı ve de Cumartesi sinema şeysi ile karşınızdayım yanii :)) Bu hafta içindeki bir gün, her şeyi bir kenara bırakıp bu filme vakit ayırdım ve iyi ki de yapmışım bunu dedim film sonunda. Bana çok şey kattı. Eminim siz de öyle düşünürsünüz. 2016 ABD yapımı. İmdb puanı 8.2 Konusu hakkında en ufak bir şey yazmaya niyetim yok, çünkü yazılan her şeyin filmi gölgede bırakacağından ya da filmi yanlış yansıtmasından endişeliyim. Sadece anahtar kelimeleri yazmak gerekirse; gerçek yaşam öyküsü, azim, ırkçılık, sabır v.s. şeyler olabilir.

  Neysem bol koşuşturmalı bir cuma gecesi ardından yine koşuşturmalı bir hafta sonuna kucak açmış durumdayım. O sebep kısa keseyim de aydın havası olsun bari. Hepiciğinize misss hafta sonları ve de sevdiklerinizle dopdolu çok ciks vakitler dilerim canlar ! Görüşmek üzere, sevgilerr ! :) 

30 yorum:

  1. Çok etkilendigim filmlerden biridir.

    YanıtlaSil
  2. Ay bugün hep film önerileri alıyorum benim gibi film cahili birine iyi oluyor

    YanıtlaSil
  3. Denk getirip izleyemediğim filmlerden merak ediyorum hala

    YanıtlaSil
  4. ivit fena diyildii. ben de film seçkisi yazdım haftasonuuu :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ara seri suçlularla ve hapishaneden kaçanlarla ilgili belgeseller izliyorum.Psikolojileri çözmek adına ilgimi çekiyor.Yeni filmler izlemeliyim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan başlayın Yurdagül hanım çok seversiniz emin olun ;)

      Sil
  6. Tavsiye için teşekkür ederim Abla... Bakacağım filme... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Furkan kardeş, selam ve dua benden de :)

      Sil
  7. Anahtar kelimelerden çıkan gerçek sabır azimli ırkçıların yaşam öyküsüdür böyle bir şey :S Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama gerçek bi yaşam öyküsü ve de mükemmel bi başarı... İzleyelim mutlaka Erhan bey, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. gizli sayılar,gizemli bir film o zaman,izlemek lazım..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gizemli değil ama mükemmel bir başarı hikayesi diyeyim :)

      Sil
  9. İzlememiştim meraklandım şimdi :)

    YanıtlaSil
  10. Konusu neymiş diye merak ettim aslında ama kavuşamadım detayıma :) ‘Anlatılamayacak kadar güzel filmler’ kategorisinde galiba di mi :) Bazen oluyor öyle, o kadar etkileniyorum ki yazacak kelime bulamıyorum ben de!
    Başarı öyküsü mü? Sürükleyici mi peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi birazcık daha detay vereyim o zaman :) Beni etkileyen en önemli detay gerçek yaşam öyküsü oluşuydu. Ve 60 lı yıllarda ırkçılığın tavan yaptığı dönemlerde çok zor şartlarda gösterilen bir başarının öyküsü olması. Kesinlikle sürükleyici emin ol ;) Mesela biraz da uzay meselesi ama NASA filan var işin içinde. En kısa zamanda izle sevgili blogcanım ;)

      Sil
    2. Heh bunu daha çok sevdim ☺️ Pek çok teşekkür ederim bu kişiye özel yorum için 😃
      O zaman merakımı cezbetti!
      Sevgiler diliyorum! ❤️

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim :) Keyifli izlemeler olsun o vakit ;))

      Sil
  11. İnsanın insana yaptığı bu zulüm nedir böyle?
    Hidden Figüres güzel bir dönem filmiydi. İyi ki çekmişler.
    Dün de ben 1960'larda geçen Detroit filmini izledim. Hidden Figüres gibi eleştirisel fakat çok daha sert bir filmdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de iyi ki çekmişler dediğim filmlerden biriydi :) İnsanın insana yaptığı zulmün temelinde insanın insana bakış açısı var sanırım. Belki de ilk ordan başlamak lazım. Detroit'i de aldım notlarıma izlemek isterim. Teşekkürler.

      Sil
  12. muhteşem bir filmdi değil mi? yaptıkları bu insan ayrımcılığının hesabını nasıl verecekler bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk,dil,din... Ve daha bir sürü ayraç... Bence hep uyanık olmalıyız. Sevgiler :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...