9 Şubat 2019 Cumartesi

Ruhların Kaçışı

   İzledim ama tekrar izleyesim var. Herhangi bir çizgi film değil o kadarını diyeyim. 8.6 imdb puanı olan felsefik bir yapım esasen. Bence izleyene faydalı şeyler katacak olan özel bir çalışma. Ama içindeki şifreleri çözüp değerlendirebilme yetisi gerekiyor azıcık. 

   Evet bu Cumartesinin film tavsiyesi de budur canlar. Aile toplantısının ertesi sabahı az yorgun ve az biraz da üşütmüş ( fiziken) bir bağyan olarak herkeslere güzel hafta sonları dileyeyim. Yok döktüremicem bu sabah uzun uzun miimkin değil :)) 

Sevgiler herkeslere ;) 

19 yorum:

  1. Hiç bu tarz filmleri sevmem ama bir bakarım :)... Tavsiye için teşekkür ederim Abla ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk yargım bu şekilde olmuştu. Yani bu filmleri sevmem şeklinde... Ama sonra iyi ki seyrettim dedim. Bence bi şans ver Furkan, selam ve dua benden de :)

      Sil
  2. Çocuklar için ideal secim olmuş tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece çocuklar için değil bizim için de idela emin ol blogcanım :) Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Oğluşlarla izlemiş ve bayılmıştık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ;) Çocuklar için de çok faydalı bence evet ;) Sevgiler :)

      Sil
  4. Ablamla izlemiştim yıllar önce. Çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz geç kalmışım ama geç olsun güç olmasın :) Sevgiler canım ;)

      Sil
  5. Çizgi film için ağır bir konu olduğunu düşünmeden edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki çocuklara da hitap edebilmesi için çizgi film olarak düşünülmüş olabilir. Ama bence günümüz yetişkinleri için daha elzem ;)

      Sil
  6. ah miyazakiiiii süfeeeer, gökteki kale, komşum totoro ve diğerleriiiii :) en sevdiğim yönetmenlerdeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak zarraf bilir altının kıymetini diye boşa dememişler deepciğim :)) Söylediğin filmleri de kayda aldım, sevgiler :)

      Sil
  7. izlememiştimm, öneriniz için teşekkürler :) döktüremeseniz de kısa ama etkili bir yazı oldu teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ;) İzlemiş olanlar beni daha iyi anlıyor sanırsam :) Sevgiler :))

      Sil
  8. Hayırlı ve güzel şeylere vesile olur inşaallah Furkan kardeş. Selam ve dualar benden de :)

    YanıtlaSil
  9. Ruhların kaçısı efsane animasyonlardan, benzer başarıyı yakalamış çok animasyon seyrettim. Ayrı bir seyir keyfi yaşatıyorlar. O hayal gücüne hayran kalmamak mümkün değil. Derinlemesine analiz edemem ama dediğim gibi hayal gücünün genişliği insanı hayretlere düşürüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu faydalı yorum için. Ayrıca tavsiye etmek istediğiniz benzeri animasyonlar varsa not almak bizi mutlu eder :)

      Sil
  10. Miyazaki en sevdiklerimdendir film yapmıyor da şiir yazıyor sanki :) Betimlemelerine detaylara verdiği öneme hayranımdır :) En sevdiğim eseri de Totoro mutlaka izlemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da çok duyuyorum. Totoro yu. Deep de tavsiye etmiştim. Listeme aldım :) Sen de ne güzel betimledin ama "film yapmıyor da şiir yazıyor sanki..." derken :) Sevgiler ;)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...