20 Temmuz 2019 Cumartesi

"Öyle değildir" hapı

   Size çok önemli bir ilaç tedavisinden bahsedeceğim şimdi. Yeni çıkmış, Amerika'dan ithal... Yok yav şaka şaka, bildiğin Türk malı. Hatta benim malım.  Yani ben buldum.  Aslında bi çok kişi kendisi bulup uyguluyor bence bu tedaviyi. Tedavinin merkezinde bir hap var. Adı : "Öyle değildir" hapı.  

   Önce bu tedaviye ihtiyaç duyan hasta grubunu tanımak lâzım.  
Eğer çevrenizdeki insanlar sizin fazla kırılgan olduğunuzu düşünüyorsa...  Fazlaca kırılıyorsanız sahiden. İnsanları kaba ve anlayışsız buluyorsanız.Sanki yeryüzüne 17. Yüzyıldan koparılıp bodoslama atılmış hissediyorsanuz mesela... Siz incelikler düşünüp dururken maddenin kancasına takılı güruh anlamıyorsa hiç halinizden...  Yani böyle Brezilya dizisine düşmüş Nihat Hatipoğlu gibi falansa mesela ruh haliniz...  Ohoo...  Gelin gelin!  Benim icat ettiğim hapı kullanma vaktiniz gelmiş.  Gelin de size güzel bir İstiridye tedavisi uygulayalım. Aslında başlığı öyle mi atsaydım acep? İstiridye tedavisi!  diye yani. Neyse başlık mühim değil. Tedavi mühim.  

   O da şöyle... Sabah akşam "öyle değildir" hapı alacaksınız. Gün içinde de alabilirsiniz. Nasıl yani?  Yani baktınız etrafınızda sizi kıran bir şeyler oldu. Birileri kuzey batıdan kalp alanınıza kamikazeyle düşer gibi düştü mesela. Yaraladı kalbinizi. Canınız yandı. Hemen bi tane "öyle değildir" hapı yutacaksınız. Şöyle düşüneceksiniz: Bi kere hiç bir şey tamamen göründüğü gibi değildir. Mutlaka sandığımız kadar kötü değildir mevzu. Ama biz negatif görmeye meyilliyiz azıcık insanoğlu olarak  diye düşünücez. O zaman meselenin yüzde ellisi çöpe gider.  Kalan yüzde elliye bakarsak belki muhatabın bu derece kırıcı olmasında geçmişe dayanan bir mazereti vardır. Başından geçen bir olay ya da yaşadığı kötü bir anı onu böyle davranmaya itmiş olabilir. Kaldı mı geriye yüzde oncuk bir şey.  O kadar kusur kadı kızında da olur, benim de böylesi  hatalarım olmuştur diye düşünüp o kısmı da kesersek işte meselenin özünde "öyle değildir" sonucunu elde ediyoruz. Niyet okuyuculuk yapmıyoruz. Yani durum ne kadar kötü görünürse görünsün "öyle değildir,ben yanlış anlamışımdır" deyip geçiyoruz sonuç itibariyle. Ay gibi ayan olsa bile her şey, kendimize bakıyoruz. Algımdır önemli olan diyoruz. Ve sağlığımızı koruyoruz. Hem fiziken hem ruhen cillop gibi kalıyoruz.  

   Umarım anlatabilmişimdir ahali.  İstiridye tedavisi budur. Nasıl görürsek öyle olur mantığı yani.  
Neyse telefondan yazdım ve acele yazdım. Yazım hatam yoktur inşaallah.  Varsa da doktor reçetesini bilirsiniz pek düzen yoktur doktor yazısında o hesap bakıverin. 
Ve veee aman haaa!  Eğer ihtiyacınız varsa bu gece de hapınızı almadan sakın uyumayın.  Unutmayın, "öyle değildir" hapınızı! Sakın sabaha bırakmayın!  
Hadi gittim ben! :) 
Sevgiler!  
Fotoğraf, Çanakkale / Geçen ay çekilen bir kare. 

19 yorum:

  1. Kız bu ilaç beni daha bi hasta eder öyle çünkü ne zaman yok canım öyle değildir deyip geçsem tam da öyle çıkıyor artık öyledir diyoeum örüyorum duvarı ardını göemüyorum oooh mis mis 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzmancım duvarı örüp gerisini düşünmüyosan iyisin zaten hala felan ihtiyacın yok. Ama duvar muvar öremeyip bi de habire içine dert edenler var her şeyi. Hapın muhatabı onlar zati :))) Sevgiler canımcım :))

      Sil
  2. SEVGİLİ BİLGE HANIM. GERÇEKTEN DE ''ÖYLE DEĞİLDİR HAPI'' ÇOK FAYDALI BİR HAP; İNSANLARI KARAMSARLIKTAN KURTARIYOR. ÇOĞU ZAMAN İNSANLAR HAKKINDA YAPTIĞIMIZ DEĞERLENDİRMELERİN BÜYÜK ÇOĞUNLUĞUNUN YANLIŞ VEYA HATALI OLDUĞUNU GÖRÜYORUZ VE İNSANLARA KARŞI ÖN YARGILI DAVRANDIĞIMIZ İÇİN ÜZÜLÜYORUZ. BU SEBEPLE HER ŞEYİ HAYIRA YORMAK ÇOK FAYDALI BİR SAVUNMA MEKANİZMASI BENCE DE. ANCAK BEN SİZİN HAPINIZA İLAVE OLARAK BİR VİTAMİN TAKVİYESİNDE BULUNMAK İSTİYORUM; ''RABBİM BENİ İNSANLARLA EN GÜZEL ŞEKİLDE ANLAŞTIRACAK HAPI'' İNSANLAR HAKKINDA VESVESE YAŞADIĞIMIZDA ONLARLA ÇOK GÜZEL BİR İLETİŞİM KURACAĞIMIZI DÜŞÜNMEK VE HAYAL ETMEK RUH SAĞLIĞI ADINA ÇOK FAYDALI BİR YAKLAŞIMDIR. ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüyo musunuz hayat böyle de cömert Fatih bey. Bi hap öneriyosunuz hoop bir vitamin önerisiyle zenginleşiyorsunuz hemencik. Önerdiğiniz harika vitamini alıcam ben de sık sık inşaallah. Çünkü inanıyorum o vitaminin de çok faydalı olacağına. Çünkü önemli olan kafalarımızın içi ve inanmak süper ötesi bir şey. Rabbimize bin şükür. Sağolasınız bu güzel katkınızdan dolayı, selamlar ve çok teşekkürler :))

      Sil
    2. Sizin bakış açınıza bir katkı sunmak istedim ancak meramımı tam olarak anlatabildim mi? bilemiyorum. Bazen olumsuz duygular bizi esir alabiliyor, o durumlarda her şeyin en güzelini düşünmek ve hayal etmek insana inanılmaz bir rahatlama sağlıyor. Mesela ben olumsuz duygularımın tamamını bunların tam tersini yaşayacakmışım gibi hayal ederek aşmayı alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum. Bu durumlarda en önemli şart; tabii ki, Allah'a sığınmayı bilmektir. Tam toparlayamadım, idare ediniz lütfen:)

      Sil
    3. Evet sizi çok iyi anladım Fatih bey. Olumsuz duygular ruhu sarınca bunların tam tersine inanma çabası imanı da kuvvetlendiren ve insana fayda sağlayan güzel bir eğilim. Bu alışkanlığınızın devamını dilerim. Ayrıca çevrenize de yayılmasını tabi :) Tekrardan çok teşekkürler :)

      Sil
    4. Rica ederim, güzel yazılarınızın devamını dilerim. Sevgilerle:)

      Sil
  3. Zaman zaman başvurmak lazım bu bu ilaca bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcım al koy cebine hemencik. Al bende on tane fazladan vardı. Onlarla başla! ;) Sevgiler annem :))

      Sil
  4. Herkesin ilacı kendine tabi ama arada bir tane denenebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al sen yanında bulunsun Mehtapcım ;) Sevgiler canımcım! :)

      Sil
  5. Müfredcim evet tasavvuf bu işler için biçilmiş kaftan. Zaten yazıda da belirttim birileri bulmuştur mutlaka diye, bak yanılmadım. Ah görüyor musun sayı da vermişler mübarekler. 70 bahane demek... Bayıldım bu fikre de. Zaten o bahaneleri bulmaya çalışırken vesvese falan kalmaz ki yürekte :)) Bu yüzden işte huzur İslamda sankim. Bin şükür;) Sağolasın bu güzel yorum için canım. Sevgiler ! :)

    YanıtlaSil
  6. Ben inanılmaz unutkan olduğumdan hapı almadan konuyu unuturum zaten :D Balık hafızam sayesinde ıvır zıvır kuruntulara kapılamıyorum :D Ama çok iyi bir tedavi bence :)

    YanıtlaSil
  7. Haha çok iyii 😃🕊 kalemine sağlık vallaha

    YanıtlaSil
  8. Çok iyi bence :) sevdim arada alayım gerek oluyor :) kalemine sağlık canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden de canım. Bak benim stoktan veririm ihtiyaç olursa aklında olsun 😊✌

      Sil
  9. bazen bana çok acil gerekebiliyor bu haptan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takvimcim ne zaman istersen gel ben veririm bol miktarda mevcut bende de ihtiyaç gereği 🤭😊 Sevgiler canımcım 😍

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...