24 Temmuz 2019 Çarşamba

Sen dünyaya gelmeden...

    Filmin adı bu. "Sen dünyaya gelmeden". Ah güzel filmdi.  Şimdi anlatıp da tüm heyecanı kaçırmayayım. Spoiler vermek diyor şimdikiler buna.  İşte onu yapmayayım.  Ama izleyin diyorsam vardır bi bildiğim dimi :)  Öyle zırt pırt film önermiyorum malum ;)
   Film önerirken de böyle değişik şekillere giren tek blogcan benimdir herhalde :)) Film önermiyorum da vize alma şartı gibi dayatıyorum mübarek :))
   Neyse az biraz bilgiden bir şey olmaz yine de. Dram türündeki film İtalya İspanyol ortak yapımı. Penelope ablamızla Saadet  Işıl Aksoy adındaki Türk aktristin de başrolde olduğu güzel bir çalışma. 2012 yayınlanma tarihi.  Bence çoğunuz izledi. Olsun.  Bi daha izleyin. Bence güzel olur. Konusuna dair diyebileceğim tek şey: Savaş yer yüzüne yapılan en büyük ihanet bence. Bu da kayıtlara böyle geçsin.
   İzlemeyen kaldıysa ilk başa alsın izlenecekler listesinde. 
Herkeslere sevgiler canlar!  ;)

12 yorum:

  1. Web sitemiz hakkında içerik hırsızlığı adlı bir yazı yayınladık. Çok önemli ve sizleri de ilgilendiren bir konu. Bu konu hakkında yanımızda olacağınıza inanıyoruz. Duyarsız kalmamanızı umuyoruz. Sevgilerimle Pixselle.com

    YanıtlaSil
  2. Çok farklı ve güzel bir tanıtım olmuş. Çok teşekkür ederim. Az söz ile çok şey anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Fatih bey. Filmi izleyin :)

      Sil
    2. Vakit bulsam izleyeceğim de; şu koşuşturmacalar yok mu? mahvediyor bizi.

      Sil
    3. Ara sıra hayata güzel esler vermek lâzım. Verebilmek.. :)

      Sil
  3. izleyim ya dur not alayım bunu

    YanıtlaSil
  4. aaa ben izlemedim ve çok merak ettim çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canımcım :) Film çok güzel izle mutlaka;)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...