12 Temmuz 2019 Cuma

Çok da kasma...

   Bu hafta sonu eşimin şehir dışında bir planı vardı. Hafta sonumu geçirmek için bir yerlere kapağı atmak istiyordum.Çünkü yalnız kalmak istemiyordu canım.  Ama nereye gidecektim ? 
Bir sürü planlar geçti kafamdan. Alternatifler peşi sıra önümden geldi geçti.
*Bir yandan yeğenim bebişleriyle fotoğraflar atıp duruyordu watsaptan. Allahım şu bebişleri de ne özlüyorum deyip deyip iç geçiriyordum.
*Diğer yandan yeğenlerim ve ablamlarla yazlıkta vakit geçirmek istiyordum ama işte bu hafta sonu eşim olmadığı için yine onları davet edemeyecektim.
*Başka bir yandan da İzmir cayır cayır yanarken yazlık gözümde tütüyordu. Buz gibi balkonunda şükür dakikaları istiyordu canım bi fena... 
Derken dün misafirleri gelecek oldu eşimin. Yazlığa gidelim demişler. Kalktık gittik. Bebişleri gözümde tüten yeğenim de hafta sonunu annesinde geçirmek üzere ablamlara geliyormuş.
Eşim  bu sabah beni ablamlara bıraktı sabah işe dönerken. Ablamlara yeğenim ve bebişleri gelecek ve yarın hep birlikte yazlığa geçiyoruz inşaallah. Fikir eşimden çıktığı için peki dedim ben de.
Böylece üç dileğim de aynı anda gerçekleşmiş oldu şükür.
Yani bu yazıda yazar neyi anlatmayı murad etmiş? 
Senin yaptığın planlar çok da şey değil. Çok kasma o kadar. Sakince tevekkül edersen Mevla sana tüm isteklerini öyle güzel bir ortaya karışık yapar  önüne koyar ki hayran kalırsın yeniden sevgilinin  işine :)
Biri 4 yaşında biri 9 aylık iki minnakla bi hafta sonu beni bekler şimdi inşaallah :)

Güzel hafta sonlarınız olsun ahali! 

Fotoğraf, Beyşehir/ Konya

23 yorum:

  1. Minnaklarla iyi eğlenceler o zaman sana 😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel :) Temiz bir yazlık havası alıp geldikten sonra yeni yazılarınızı bekleriz o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tazelenmiş olmak yeni yazılara kapı aralıyor tabi haliyle :) Sevgiler canım;)

      Sil
  3. Birşeyi çok istiyorsam Allah'a havale ederim. Çoğunlukla olur. Olmasa da hayırlısı değilmiş dediğimden çok da üzülmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir şey Handanım o kontağı kurmuş olmak, sevgiler canım :)

      Sil
  4. Ne güzel ya aslında bana da lazım böyle şeyler şu aralar. Size de iyi eğlenceler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaradanın kaleminde bitiyor her şey :) Sağolasınız :)

      Sil
  5. Kuzulara iyi eğlenceler canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. HAKKIYLA TEVEKKÜL EDEBİLSEK KEŞKE. BİZİM PLANIMIZ DIŞINDA PLANLARIN EN GÜZELİNİ YAPAN VAR.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Yaradanın çözümlemesi hepsinden güzel. Sağolasınız :)

      Sil
  7. hadi güzel olmuş oh :) nerdesin sen yaa kayıpsın hiç gözükmüyon bloglardaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blokları çok seyrek gezebiliyorum deepcim. Mesela bugün de çıkabilirim bi tura bakalım ;)

      Sil
  8. Oh hadi iyi tatiller. Isteklerin gerçekleşmesi ne güzel.

    YanıtlaSil
  9. aaa ne güzlmiş gönlüne göre olmuş....hep öyle olsun inşallah canım..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım takvimcim :)) Dilerim hepimiz için daim olur. Sevgiler benden de :)

      Sil
  10. Ne güzel olmuş hemde çok yorulmadan kalbinizin temizliğinide unutmamak gerekli bence dileklerinizin hep gerçekleşmesi temenisi ile iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasınız inşaallah dediğiniz gibi temiz kalpliyimdir. Dilerim hepimizin dilekleri en güzel şekilde hayrımıza vesile olacak şekilde gerçek olur. Teşekkürler,selamlar...

      Sil
  11. 'çok da kasma' çok haklısınız. bunu aslında hepimiz yaşıyor da fark etmiyoruz. oysa hiç bir şey elimizde değil O isterse olur istemezse olmaz bu kadar basit

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dediniz : Yaşıyoruz da fark edemiyoruz. Daha fazla farkındalığa ihtiyacımız var. Teşekkürler...

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...