21 Mart 2019 Perşembe

Bugünden kalanlar...




#Neşede, hüzünde, haksızlıkta ya da zaferde... İçinde tutup dışarı çıkmasına izin vermediğin  kelimelerin her biri ruhunun gıdası olup seni güçlendirmeye yarıyor. Ruhunu aç bırakmamak için sus... 

#Vazgeçmek mucizevi bir kazanç unsuru. Vazgeçebildiğin kadar özgürsün. 

#Planların 24 saati aşmasın. 

#İnadını kırmak hayatta gösterdiğin en yüksek başarı ölçütü. 

#Aklı bir ekmek olarak görüyorsan iyi niyet mutlaka ekmeğin tereyağı olsun.

#Gösterdiğin en güçlü mukavemet, genel temayülün kişisel menfaat eksenli tavrına karşın toplumsal menfaati savunmak üzere olsun. 

#Her insanın kalbinde en az seninkinde olan kadar merhamet var. Diplerde olması yok olduğunu göstermez sen çekip çıkarmaya bak.

#Bolca oku, yaz ve ellerini çalıştır. İyi bir yemek yapar gibi, hepsinden belli oranda ve uygun zamanlamayla nasiplen.

#Her gün 24 ayar altın. Borsa değerini ise senin zamanı kullanma anlayışın belirler. 


Bugünden de bunlar not düşüldü ömrün tarihçesine.

Sevgiler canlar... ;) 

Fotoğraf, Konak/İzmir 

28 yorum:

  1. *bol su iç bol yürü, hihihi :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel dizeler bunlar,şiir okudum sanki..🙂 karşı kıyı karşıyaka olmalı sanmıyosam,benziyo biraz..✔😊

    YanıtlaSil
  3. Harikaydı. İyi geldi ruhuma. Çokkkkk teşekkürler 😍🌷🌷🤚🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Yıldızcım ruhuma iyi gelen yorumların için ;)

      Sil
  4. notlar çok güzel sürekli bakılmalık

    YanıtlaSil
  5. Ekmeği tereyağsız bırakmayın çok güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, iyi niyet gibisi yok değil mi :)

      Sil
  6. Ruhunu aç bırakmamak için sus..ne güzel bir nasihat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sustukça güçlenirmiş meğer insan, daha iyi anlıyosun zaman içinde ;)

      Sil
  7. Hayat bir gün, o da bugün...nedense okurken aklıma bu geldi ;)

    YanıtlaSil
  8. Planların 24 saati aşmasın :))

    YanıtlaSil
  9. Ben son bir iki yıldır bu şekilde yaşıyorum müfredcim, alışınca kolay... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Vazgeçmek benim DNA'mda var :) Şaka bir yana bazen vazgeçince kuş gibi özgür hissediyorum. Bu duygu güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o duygu güzel... Ne mutlu sana da ;) Teşekkürler.

      Sil
  11. Harika duygular ,çok içten ve hissederek okudum.

    YanıtlaSil
  12. "Vaz geçebildiğin kadar özgürsün" Aslında olmasa da olacak nice şeyler parangalara dönüşüyor hayatımızda.Zaten bırakıp gideceğimiz şeyler için ne bedeller ödüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakıp gidemeyeceğimiz şeyleri günün birinde bırakıp gittiğimizde onlara özlem duyacağımızdan da bahsediliyor üstelik. En iyisi şimdiden kalpten çıkarıp vazgeçebilmek... Sevgiler canım.

      Sil
  13. Bazen vazgeçmek gerekir ki, omzumuzdaki yüklerden kurtulalım. Çok güzel tavsiyeler. Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Beyda, geldiğine sevindim :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...