4 Mart 2019 Pazartesi

Kuşadası'nda...

   Bu hafta sonu da  Kuşadası'nda geçti şükür. Daha önce de bir kaç kez  gittiğimiz otele Cumartesi günü giriş yaptık. İsim vermeyeyim reklam olmasın. Beş yıldızlı bir otel ama ben sevemedim gitti evlendim evleneli. Yine de bin şükür her dakikasına... 
   Gezmeye gittiğimiz coğrafyalarda küçük pansiyonlarda kalmayı daha çok seviyorum ne yalan söyleyeyim. Önemli olan mekanın  temiz ve çeremdeki insanların tevazu sahibi nezih insanlar olması benim için, sanırım ondan... Robot gibi çalışan asık yüzlü otel çalışanlarına ve" para bende hepiniz kölemsiniz" tavrıyla dolaşan otel müşterilerine halen alışamadım gitti sanırım :) 

Oysa ki Mevla tüm zenginliğin sahibi olmasına rağmen ne cömert ve ne merhamet dolu değil mi. Şu manzara en güzel örneklerden biri mesela. Bünyedeki her zerreye ulaşıp büyüleyen sınırsız bir renk şöleni...  Her gidişimde gün batımından  bir kare almazsam olmaz :) 
Cumartesi gündüz çok hafif yağmur çiseledi. Denize düşen damlalar, ılıman bir hava, dalgaların seslerine karışan yağmur sesini dinlemek....O an  bir başka şükür zirvesiydi... 
Bu otele özellikle kış aylarında gitmeyi tercih ediyoruz. Etraf daha sessiz oluyor.Rahatsız edici görüntüler olmuyor  ve size kalan sadece hoş panoramik manzara ve bolca huzur oluyor. Şükür... 
   Canımm tatlım eşim kişisiyle birlikte içilen çaylar da şifa olmuştur inşaallah... Onu bana verene de şükür bir milyon kere :) İki ayrı ruhken bir olabilmek güzel şey şu ömürde ;)  (Ha bu arada çayını yalnız içen bekar okurlarıma da en güzelinden hayat arkadaşları göndersin en kısa zamanda Mevla ve eşi olanlara da huzurla birlik beraberlik nasip etsin ömür boyu,hadi inşaallah dua niyetine:))
   Her sahil mektup değil mi az biraz. Yazılıp silinen satırlar sanki her dalga, içli bir mektup sayfasına.  
   Pazar günü Kuşadası merkeze doğru kıyı boyu yürüyüş yaptık. Tıklım taklımdı kıyılar. En tenha yerinden bir kare alıverdim hemencik :) 
   İnsanlar denizi seviyor, saflığı yani... Görsel zevk bu yönde en azından. Dilerim ruhlarımıza da sevdirilir o saflık. Diğer yandan her birimizin denizlere eş genişlikteki ruhları da birer damla misali hacimlere hapis kalmaktan kurtulur günün birinde dilerim  inşaallah (Önemli bir şey söyledim ama bu çook uzun anlatılası bir şey aslında:))
   Dönüşte Selçuk'taki bu şirin camiye uğradık. İshak Paşa Cami'siydi sanırım. Minnacık bir mekan ama atmosferindeki huzur çok büyük. Belki de tarihinden... Bin üçyüzlü yıllara dayanan geçmişinden... :)

   Gezdirip dolaştıran, tefekkürüyle ruhlarımıza şifa veren Rabbimize bin şükür. Daha çok gezdirsin sağlıkla sıhhatle hepimizi ve daha etkili tefekkür kapıları açsın her seferinde ruhlarımıza inşaallah :) 
Siz neler yaptınız peki hafta sonu canlar ?

Sevgiler olsun hepiciğinize ! ;) 

20 yorum:

  1. dualarınıza kocaman amiin diyorum :) ne güzel nefes olmuş sizlere haftasonu

    YanıtlaSil
  2. Kuşadası'na yıllar önce gitmiştim.Bu mevsim daha bir huzur veriyor gibi insana ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bizim için öyle ;) Sevgiler Yeşimcim :)

      Sil
  3. Turistik yerleri sezon dışında daha da seviyorum ben de. İzmir'deyken ne çok kaçamak yapardık oralara. Hele bir geceye katılmak için motosikletle gidip ertesi sabah yağmura kalkmamız var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohoo çok çılgınn Handan ! :))) Güzel bi gece olmuştur umarım ;) Eşimin de varmış öyle bir Bodrum anısı :))

      Sil
  4. Lezzetli hafta sonunuz şifalandırmış sizleri, yeniden yolculuklarınız olsun bizler de okuyalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah olur hepimiz için güzel yolculuklar :) Çok teşekkürler

      Sil
  5. ne güzel dualar etmişsiniz öyle :) çok mutlu ettiniz bizleri tüm dualarınıza canı yürekten amin diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duaya bağlamayı seviyorum olayları anlatırken, boşa konuşmamışım gibi geliyor o zaman :) Yürekten sevgiler gönderiyorum ben de :)

      Sil
  6. Kuşadasına hiç gitmedim. İnşallah kısa zamanda düşünüyorum.
    keyifli gezmeler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canımcım hepimiz için daim olsun keyifli gezmeler :) Sevgiler :)

      Sil
  7. ne güzel bir kaçamak olmuş...biz de güzel resimlerle birlkte gezmiş gibi olduk vallahi...teşekkürler...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sevgili takvimcim daha çok yerleri gezelim inşaallah ;)) Sevgiler cancağızım :)

      Sil
  8. Yıllar olmuştur Kuşadası'na gitmeyeli :( Güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kaç avm dışında çok bişey değişmemiştir eminim Yurdagül hanımcım, sevgiler :)

      Sil
  9. Ben her yaz Gümüldür, Özdere, Kuşadası hattını mekik dokurum, diğer taraflara göre daha ılımandır ve Özdere ve Kuşadası özellikle tatil sezonunda gidilmesi gereken yerler. Bir kaç aya da sezon tamamen açılır zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gümüldür'e de gitmiştik geçen yaz. Güzel yerler gerçekten. Gümüldür' ün denizi özellikle sabahın gün doğumu vaktinde harikaydı :) Bol gezmeleriniz olsun Erhan bey, teşekkürler :)

      Sil
  10. oh ne güzel yapmışsınıız. ay daha önce de hani balkonda foti çektiğin yeer de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda paylaşmadım sanırsam canım ya. Bilemedim şimdi. Daha önce evimizin balkonundan gün batımını fotolamıştım sanırım o olabilir :) Teşekkürler tatlım :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...