27 Mart 2019 Çarşamba

Amelie kafası-2



#Alyansımın üzerinde çizikler oluşması çok hoşuma gidiyor. Böylelikle az daha yaşanmışlık ilave ediyorum tek çatı altında "bir olmaya" somut anlamda. Şükür... 

#Salıları buluştuğum kızları çok seviyorum. Çünkü gurubumuza yeni birilerini alma yasağıma koşulsuz uyum gösteriyorlar ve de bolca konuşup atıp tutabildiğim vakitler yaşıyorum onlarla. Ufak cumhuriyetimin yegane vatandaşları. Onlara çok şükür... 

#Dikiş makinem ve ben  flört etmeye başladık bir iki gündür. Bana göz kırpıyor. Şunu yapalım mı bunu yapalım mı havasında planlar önüme seriyor. Anlık heyecanlarla içimi kıpır kıpır ediyor. Ama ben ağırdan alıyorum.Burun kıvırır gibi görünüp dönücem sana diyorum. Her el sallayana hemencik koşsaydık ohoo... Lakin aklım onda. 

#Artık farklı düşündüğüm yerlerde ve zamanlarda patlak fren gibi fırlayışlar yapmayı bıraktım. Yani inşaallah... Hatta "doğrudur belki" deyip susturucu takılmış kurşunlar bile sıkabiliyorum muhabbetlere. Sonra onlar görüşlerini ballandıra ballandıra anlatmayı sonlandırıyor. Tavsiye ederim.  

#Mutfağa her girişimde ocak tarafından işittiğim  "Geldi hasbam! " serzenişini duymazdan gelmeye başladım artık. Çünkü yok öyle bir ses. O benim bilinçaltı şeysim ve mutfak objeleri konuşmazlar.

#Ellerindeki dolarla araba almak istedikleri için doların yükselmesini dileyen insanlar var. Tek arabaya ülkeyi satma arzusu şahane narsizm örneği. Şükür onlardan biri daha çıkıyor hayatımdan. 

#Önceki gün izlediğim filmin halen etkisindeyim. Filmin ana kahramanıyla öyle özdeşleştim ki o kahramanı içimden atabildiğim zamanlarda günlük yaşantıma zar zor vakit ayırabiliyorum iki gündür. Onun dışında hep onunlayım. O da benimle... 

#Kitap, örgü, sinema ve de kaliteli iki üç insan sohbeti yıllardır aranan mutluluk formülünün en baş faktörleri bence. Erkek kişileri örgü yerine kendilerine uygun bir şey arayıp bulup koysunlar artık. Ama bulsunlar mutlaka. Mesela benim eşim kişisi için yemek yapmak. İyiki de yemek yapmak. Şükür :)

#Son tanıştığım iki yaşıtımın da birer genç kızları var. İki yaşıt arkadaşım oluyor derken yine iki yaşıtım tarafından "uçlarda bir kişilik" olarak görülüp iki genç kızın ise sevip özledikleri Bilge ablaları oldum yine. Bi gün normal bi yetişkinle kaliteli vakit geçirirsem dişimi kırıcam sanırım.

#Birazdan yemeğimi pişirip şehrin kütüphanesine gidecek olma heyecanı Avm de boş boş gezip alamadıklarına kederlenme psikolojisine yüz basar çok net. 

Hadi yetsin bu kadar. Daha bir sürü vardır eminim ıvır zıvır şey ama bugünlük bu kadar boşaltım kafidir :)

Sevgiler hepiciğimize ;)  

Fotoğraf, Bursa'dan... 


20 yorum:

  1. Bursa'da bir sene kadar yaşamışlığım var. Çokça özledim oraları. Yakın zamanda annemlere söyleyeyim de, bir Bursa turu yapalım İnşaallah :)
    Hem hazır bahar da kapıdayken...
    Keyifle okuduğum bir yazı oldu, emeğinize, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bursa güzel yer. Fotoğraf Bursa gezimizden bir kareydi ama orda yaşamıyorum :) İzmir'de yaşıyorum. İzmir'in de güzel yerleri yok değil ama bi gezi de bu tarafa düşünün bence;) Sevgiler :)

      Sil
  2. Bayılıyorum anlatış biçimine, sıcak ve kaliteli bir sohbet halini yansıtıyor. Harikasın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcım sağolasın, anlaşılmak güzel şey şu hayatta vesselam ;) Sevgiler :)

      Sil
  3. Benim eşim de internetten alış veriş yapıp duruyor, emekli olduğunda ne yapacak bu adam bilmem :)

    Dolarları var diye yükselsin diyen arkadaşlar,yok artık yaaa. Pardon da arabalar zaten yabancı araba. Şu anda dolarıyla alamıyorsa dolar artınca nasıl alacak ki ? Hepsi de artacak o fiyatların.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım eşine içinde el emeği olan bir hobi bul acilen, ona da sana da iyi gelir emin ol :)) Bi dahaki görüşmemizde dolarla ilgili görüşünü söylerim arkadaşa bak güzel açılım. Ama açılır mı o zihinler onu da bilemiyorum ya neyse :) Sevgiler ;)

      Sil
  4. ne güzel dökmüşsün içini samimi içten duru net..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım sağolasın. Ya biz ne zaman çay içicez ? :))

      Sil
  5. geçen 7 yıllık kuaförümü çıkardım hayatımdan... beynini çıkarması mucizeydi çünkü... ben onu çıkarmayı tercih ettim :) arada gidip çorba içtiğim karı-kocanın yeni açtığı çorba dükkanını da hayatımdan çıkardım... başka bir şehirden gelip burada ekmek parası kazanma ümidiyle ayaşayan insanların, talan edilen ülkesinden kaçıp hayatta kalmak için buralara dek gelen insanlara kin ve nefret dolmalarını hala anlayamıyor, hazmedemiyorum...
    insan, gereksiz ve önemsiz şeyleri saf dışı bırakıp yaşamında boşluklar açınca daha güzel şeylerle doldurma şansı ve potansiyeli artıyor... bu arada filmin adını çok merak ettim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruşyena, harika bi yorum her zamanki gibi. Senle arkadaş olmalıyız. Aynı şehirde yaşamalıyız hatta ah ahh... Hazmedemediğin şeyleri ben de hazmedemiyorum zira. Yüreğime dokundun. Filmin adı "The Wife" Blogta da paylaşıcam inşaallah. Sağolasın, sevgiler :)

      Sil
  6. çok keyifle okudum yazını hadi salı ben de geleyim belki iki yetişkin keyifle içerdim bir kahve oluru var bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamarat ve de okuyup yazmayı seven bir blogcana her zaman için yer var canımcım. Buyur gel, fazlasıyla oluru varr ;)

      Sil
  7. Dikiş makinemi koyduğum yerden bir çıkarsam gerisi gelecek kesin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimcim bak o makineyi ortaya çıkar eminim sana da kaş göz yapmaya başlar hemencik. Bunlar hep böyle ;) Çıkarırsan haber ver, sevgiler :))

      Sil
  8. En se diğim böyle içinden geldiği gibi yazman..Okurken bize tüm duyguların geçiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncicim ben de seviyorum kısa ve öz yazmayı. Acısız ve hızlı olduğundan herhal ;) Sevgiler canımcımm :)

      Sil
  9. ha haaa ev eşyalarına isim veriyom konuşuyom ben deeee yaaa bilge aplaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bilmem mii :)) Sen hiç demesen de bilirim hem dee :))) Sevgiler ;)

      Sil
  10. Bende farklı düşünüyorsam artık susuyorum gerçekten yorumsuz kalınca susuyorlar :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...