6 Mart 2019 Çarşamba

Avladığım inciler !

   Bu haftaya ufak tefek yeniliklerle başladım sanki :) 
"Yeni" güzel bir kelime. Kelimelerin sihrine inanıyorum kesinlikle. Her yeni, bir parça daha değişim ve gelişim demek. Ama bunun illa da parayla ya da çılgın alışverişlerle ilişkilendirilmesi toplumumuz için önemli handikaplardan. Aslında hepimiz keşif tutkusuyla coşan avcılar olsak, avlanmak için herkesin dolandığı yerlere değil de içinde yaşadığımız atmosfere göz atsak... Ne istiridyeler, ne inciler buluruz kimbilir :) 
İşte bu hafta başından beri  kendi dünyamda kendimce avladığım kıymetli inciler ! :) 


   Arkadaşımın beklediği minnak bebeği için yeni bir bebe elbisesine başladım mesela. Ufacık şeylerin; iki şiş ve yaklaşık 3 tl lik bir yünün buluşması bir kalbe heyecan ve mutluluk veriyorsa çok paraya neden ihtiyaç olsun ki diyor insan bazen şu hayatta ? :) 
   Salon penceremin önünde dizili çiçekleri bir köşede derleyip topladım, arasına da hooop en sevdiğim retro şişelerim (anneannemden kalma)...  :) Güzel bir yeşil köşem oldu böylece, şükür :) 
   Bir başka retro köşe tam da salonun karşı tarafına konuşlanmış oldu;  antika dikiş  makinamın (annemden kalma) yeşil ve altın lame renkleriyle makyajlanmasıyla birlikte :) 
   Burası da neden bu kadar retro sorusunun cevabı belki de. Giriş duvarı boydan boya taş duvar kağıtla kaplatmamız nedeniyle salonu antika çiftliğine dönüştürüyorum herhalde :)  
   Sabah saatlerinin en vazgeçilmezi işte bu köşe. Şehir bazen puslu yağmurlu bazen de bol güneşliyken bu köşe her daim tefekküre kapı aralamak için bizi bekler, şükür yine...   :) 

   Başka ne yenilikler (ne inciler)  var peki ? İnstagramda epeydir tanıdığım "yaban elma" yani Hüsra'nın yazılarını okumaya başladım dünden beri. Hepsi o kadar içten yazılar ki. Tazeleniyorum sanki her seferinde. Aralıksız okumaya devam ediyorum bir kitapmışcasına... "Evde eğitim, çocuk gelişimi ve insan psikolojisi" gibi derinlikli konulara ilgi duyanlar takibe alabilir. Ayrıca bloğu da var sanırım ama ben önce yudum yudum instagram paylaşımlarını bitirmek istiyorum. Sonra bloğuna da el atıcam inşaallah :) Ve müzik dünyama da  yeni bir ses girdi bu hafta. Her bulduğum boşlukta açıp onun şarkılarından dinler oldum. O da gizemli bir soru işareti olaraktan kalsın şuracıkta :) Aaa bi de ne zamandır deneyip başarısız olduğum bir yemekte bu hafta başarılı olup  tam puan aldım eşim kişisinden şükür ! Bu da şükre vesile güzel bir yenilik oldu benim için tabiki de :)) 

   Ve bu Cuma yeni bir yolculuğa çıkıyoruz canlar. Rabbim bol güzelliklerle dolup taşarak gidip gelmeyi nasip etsin inşaallah. Urfa, Antep...Doğu illeri...  Bakalım artık,  nasip bizi nereye götürürse... :) İlk defa o tarafa gidiyoruz eşim de ben de, güzelliklere vesile olsun heyecanındayız Rabbim izin verise. O sebep Cuma ve hafta sonu yayın giremem belkim. Şimdiden haber ola ;) Ama sonra dönünce inşaallah, her şey anlatılıp dökülür nasıl olsa yine ;) 

Avlanın ve inciler devşirin ! Günden güne çoğaltın onları ! Herkeslere sevgiler blogcanlar ! :) 


19 yorum:

  1. hayırlı yolculuklar güzel yol hikayeleri bekliyoruz sizden.

    YanıtlaSil
  2. Oh, evde böyle huzurlu köşeler insana nasıl da iyi geliyor .

    Geziniz çok güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilikler özellikle çok iyi geliyor Handan. Bir sürü güzel yenilik nasip etsin Mevla bu sene hepimize inşaallah :) Gezi için iyi dileklere çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Hayırlı yolculuklar çok keyifli zaman geçirirsiniz umarım. :) Köşelerinizde çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın :) Güzel duana da yürekten amin ;)

      Sil
  4. İyi geziler iyi yolculuklar 😊🤚

    YanıtlaSil
  5. ay ne güzel yaaa. ay bigün taş eviniz olsun işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bak süper duaa ! Aminn diyeyim en güzeli ben de :))

      Sil
  6. Çiçek köşesi huzur veriyor insana böyle görünce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl dönüp dolaşıp bakıyorum şu günlerde ;)

      Sil
  7. dekorasyonlar harika..bayıldım...iyi yolculuklar dilerim...hayırlı kandiller olsun inşallah...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım kandillerimiz hepimiz için mübarek olmuştur inşaallah. Güzel dileklerin için de çok teşekkürler. Yol hikayelerimi yayınlarım az biraz sonra inşaallah :)

      Sil
  8. ben deee semerkand benzeri iki dergi okudum, son yazısımdağğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersinnn! Gaziantep hanlarında gezip dururum eve varayım ilk iş bakıcam canımcımm ;))

      Sil
  9. Kelimeler bana göre de çok önemlidir.Söz büyüdür derler ya zaten....
    Sabah saatlerindeki vazgeçilmez köşenize de bayıldımmmm :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...