12 Ağustos 2019 Pazartesi

Bayram bin renk...

Bayram mı ? 

Bayram biraz " Çok karıştırdım ben almayayım" dır. 
Biraz "Ya ben Ayşe halalara gitmem ya ne işim var! " dır. 
Biraz "Bak görüyo musun bayram deyip bi aradı mı? " dır.  
Biraz "Al şu bozuklukları,çocuklara bayram harçlığı olsun"dur.  
Mesela bazıları için biraz da  "Bayram gelmiş neyime"dir. 
Bazen de" Bugün bayram her şey serbest çocuklar! " dır.  
Kimisi için mezarlık ziyaretidir sadece mesela bayram, yaşayanı kalmamıştır filan... 
O kadar çok insana bi o kadar çeşitte akseder bayram. Bin renkte bir çiçek gibidir biraz. 
Herkesin bayramı kutlu olsun.  Sevinçli kalpler, hüzünlü kalpler ve aradaki ruh hallerinde seyreden tüm kalpler... Herkesin bayramı bayram olsun  emi canlar!  

... 

13 yorum:

  1. O zaman İyi Bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. ayyyy bi deeee bize her gün bayraaam :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler sizin de bayramınız bayram olsun ne güzel dile getirmişsiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn. Sağolasınız cümlemizin güzel geçsin inşaallah ;)

      Sil
  4. Bayramın kutlu olsun Bilgeciğim😊🤚

    YanıtlaSil
  5. Evet ben biraz sosyal açıdan ele aldım sanki ama dini bayramların aslı Mevla ile yakınlaşmaya güzel fırsat oluşları... O açıdan da apayrı anlatmak lâzım onları aslında. Sevgiler müfredcim :)

    YanıtlaSil
  6. Benim için bayram gelmiş neyime sanırım. 😂😂 Olağandandan normal hayatlar yaşamıyoruz artık bayramlarda ya, en azından benim için öyle.
    İyi bayramlar, huzurlu tatiller dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasınız. Evet ilk birinci günden sonra her şey normale dönüyor genelde :) Bunu biraz da biz sağlıyoruz aslında. Teşekkürler yorum için :)

      Sil
  7. Bayramla ilgili bütün varyasyonları yazmışsınız. Çok teşekkürler Bilge hanım Bayramınız kutlu olsun. Nice mutlu ve sağlıklı bayramlara.

    YanıtlaSil
  8. Bayrama dair gözlemler diyelim Fatih bey. Çok teşekkürler ve iyi bayramlar size de :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...