7 Şubat 2020 Cuma

Hayaller

Buraya bir hayal bırakıp da gideyim. 

Meselâ çok hızlı bi insanmışım artık çok. Aynı gün içine sığdırabiliyormuşum  bir sürü şeyi. O kadınların hazırladıkları cafcaflı kahvaltı sofralarını hazırlayarak başlıyormuşum güne. Parmağı şıklatır gibi bi hızla da kaldırıyormuşum sofrayı. Hem sıra sıra bekleyen okunacak kitaplarımı okuyormuşum hem ütüleri yapıyormuşum.
Hem eşi dostu ağırlıyormuşum hem akşama nefis yemekler döktürüyormuşum. Araya da adım başı sosyal medyaya yazıyormuşum. İnstagirl ablalar gibi, hayattan, insandan, ruhtan ince ince döktürüyormuşum. Hem geridönüşüm elişlerimle uğraşıp etrafa hediyeler yapıyor hem de öyküleri denemeleri çeşit çeşit edebi işleri yazıp dosyalayıp yayınevlerine postalıyormuşum. 
Yani pes etmiyormuşum. Günün yarısında "yetişemedim yine" deyip postu sermiyormuşum. 
Ay nasıl hayal ama... Yok dua olsun bu. Hayırlı mübarek Cuma günü hürmetine. Kabul görsün inşaallah. 
Hızlan Bilgee! 

İyi de bunu yapan insanlar nasıl yetişiyo acep? O da ahirete kadar cevabını alamadığım bi soru olarak kalacak. 

Sevgiler canlar! 
Fotoğraf, Urla / İzmir 


12 yorum:

  1. Sünme amin..
    Hakkaten onca işi nasıl başarıyorlar Bilge hanımcım,ben çoğu zaman anca ev işi ve yemeği tam yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman yönetimi sanat gibi bir şey diyorum artık. Herkes icra edemiyor sanki.

      Sil
  2. :) okuduk okuduk ondan sonra ana amin de amin :) umarım kimse okumadan yorum yapmaz pis rezil olur valla az azimle olur bunlarya evet bu ara biraz serdin gibi önceden sık gelirdin ama belki işin vardır bilemedim şimdi başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazıyı sonuna kadar okumuşsun demek ki çok teşekkürler :) Bu aralar bloğu ihmal etmemin nedeni yukarıdaki uzayıp giden listenin maddeleri esasen. Hepsi aynı gün içinde olmamasına rağmen hayli vakit alan işler malum :/

      Sil
  3. ayy vallahi ben de bazı şeylere isteyip de yetişemeyenlerdenim... üstelik bu durumdan etkilenmemek için olmadık işler bulurum kendime... yani hiç boş da durmam... ama nedense bitsin deyip bitiremediklerim var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o yarım kalanlar... Yarım bırakıyorlar, aklımızı da enerjimizi de, konsantrasyonumuzu da... Sevgiler canım :)

      Sil
  4. Valla ben temizlik yapsaam yemeğe yetişemem, yemek yapsam ütü yığılıyor.:D

    YanıtlaSil
  5. Bunu yapan insanlardan farkınız yok. Sizin de on parmağınızda on marifet var maaşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu söylediğiniz şeyim gerçek olmasını ne kadar isterdim Fatih bey :)Yine de çok teşekkürler;)

      Sil
  6. O soruyu bende çok soruyorum kendime kesinlikle nasıl yetişiyorlar? Hayret verici (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi yolunu buluyorlar kesin :) Hızları da bi parça bizden fazla olmalı. Sevgiler canım.

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...