9 Şubat 2020 Pazar

Herkesin keyfi yerinde

Bugün şu filmi izlerken ağla ağla... Gözlerim çıktı. Ağlamaktan daha kötü bir şey varsa o da ağladığını gizlemeye çalışmak. O da beni epey bi zorladı. Çünkü filmi eşimle birlikte izledik ve onun bana her seferinde "Hahaa ağlak hayriyee!" gibilerden takılması tepemi attırıyor. O sebep içime kaçan hıçkırıklar içerde bi tepecik oluşturup göğüs kafesime baskı yaptı durdu film boyunca. Çoğunuz izlemiştir bence ama halen izlememiş kalmışsa ısrarla öneririm o kadar diyeyim. Filmin adı, "Herkesin keyfi yerinde"Robert amca bir numara bi aktör diyerekten sonlandırayım yazıyı. 
İyi hafta sonları olsun herkese. 
Herkesin keyfi ekseriyetle yerinde olsun. 
Sevgiler:) 

21 yorum:

  1. ayy izleyeyim bu filmi...
    bu arada tepkiye karışılık kendini geriye çekme yöntemini değil karşıya püskürme yöntemini kullanmanı tavsiye ederim... :) şöyle; eşin "haha ağlak hayriye" mi diyor, sen hemen "duygusuz hamdi" gibi bir cümle ile karşı taarruza geç... afallasın!... tabii sonu kavgaya gitmesin... bunu gülerek yap... bunun şu güzel yanı var; hedef olmaktan çıkar, o an onu da hedef haline getirirsin.. :) bu durumu her yaşayışında aynı tepkiyle karşılaştıkça zamanla susma yoluna gidecektir... sen de acıklı filmlerde artık rahat rahat doya doya ağlayabilirsin... ben bunu hep yaparım... hem çok yararlı, hem de çok zevkli... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ruşyenam bu filmi izle mutlaka seveceksin. Eşim konusuna gelince o "duygusuz hamdi" olduğunun kesinlikle farkında biri ve hatta bu rasyonel tavrıyla sık sık da gurur duyan bir arkadaşımız :) Yani ona duygusuz hamdi dediğimde aynen şöyle bir tepki vereceğine eminim " ya ne olacaadımki" :))) Ya onu burda yerden yere vurmak da istemem aslında. Bazen hayatta öyle ince şeyleri düşünüyor ki ben bile akıl edememiş hatta hiç düşünmemiş oluyorum o detayları. Sanırım o biraz pragmatist biri. İşine yarar bir mesaj varsa alıyor ama öykülerin içine kolayca dalamıyor. Gerçek değil ki deyip geçiyor. Bu sebepten dr ağlama boyutuna gelmesi zor. Bazen trt2 nin anadolu atmosferinde geçen filmlerinde o boyuta gelebiliyor ama çok nadir. Neyse sonuçta bi şekilde senkronize olabiliyoruz sanırım. Hepimiz için kavga vs. şeyler olmadan huzurla yaşamayı nasip etsin Rabbim. Sevgiler kuzum :)

      Sil
  2. aslında konuyu bu örnekle sınırlamış oldum, taktiğim genel içindi... ve hatta onun duygusuz olması tescilli dahi olsa senin alanını genişletmek adına...en azından karışmamayı, müdahale etmemeyi öğrensin diye... öte yandan; erkekler duygulanmada ve duygu gösteriminde bizler kadar şanslı değiller, belki de genetik kodlarına işlendiğinden böyle... yine de bazen bizden çok daha hassas olabiliyorlar... ben de o zaman çok şaşırıyorum doğrusu...
    Kimselerin ağız tadı bozulmasın... evlenmek çok kolay, evliliği yürütmek çok zor zira.. Allah birlikte huzurla yaşamayı, sağlıkla yaşlanmayı nasip etsin...
    Sevgiler benden de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım dualarına yürekten amin. Erkekler tuhaf varlıklar ama buna rağmen onlar bizde türlü türlü tuhaflıklar buluyorlar o da ayrı :) Bu arada burdaki yazışmamız bi dahaki yazımın da konusunu oluşturmuş oldu böylece ;)

      Sil
  3. Ben filmi izlemeyenlerden biriyim ve bu yazından sonra merak ettim. Notumu aldım, en kısa zamanda seyrederim artık :) Bir de insan duygularıyla var; dilerim doya doya gülüp doya doya ağlarsın :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "İnsan duygularıyla var" cümlesi ne güzel bi cümle. Herkes böyle düşünseydi dünya ne güzel bir yer olurdu. Yürekten sevgiler.

      Sil
  4. O sebeple eşle izlememeli 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün bi kaza oldu diyelim, genelde öyle yaparım;)

      Sil
  5. Tanıtım ve güzel temenniler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. oh alemin keyfi yerindeee hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu film bir remake. orijinalini izle sen deee :) herkesin keyfi yerinde (stanno tutti benne), guiseppe tornatore, 1990. nefis bir film orijinali :) cennet sineması da diğer efsane filmisi :)

      Sil
    2. Bilmiyordum. Tamam izlerim tabi ;) Sağolasın canım :)

      Sil
  7. Bende ağlayayım o zaman biraz notumu aldım (:

    YanıtlaSil
  8. Ben de izlemiştim çok doğru noktaları konu almışlar çok duygulanmıştım.

    YanıtlaSil
  9. bir kaç gün önce izledim... ne güzeldi... ağlattı ama ağlatması bile güzeldi. :)
    teşekkürler.. sevgiler canımcığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de hissettiğim tam bu oluyor işte :) Ağlatıyor belki bazı filmler ama ağlatması bile güzel oluyor. Sevgiler benden de ruşyenacım :)

      Sil
  10. Ya ben buraya gelmeyeli biraz olmuş sanırım epey okumadığım yazı var işte iadeyi ziyaretler bu yüzden mühim :) herkesin keyfisi yerindeyse sıkıntı yok :)Filmin adı bile keyfimi azcık yerine getirdi tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bakın epeydir yok yazılıyordunuz demek, hoş geldiniz :) Film her türlü keyifli,izleyin mutlaka derim. Teşekkürler:)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...