18 Şubat 2020 Salı

Anne kızçesi

    Bu günlerde atmosferim bu kızçeyle dopdolu. Blogcanlar bu diziyi izlediklerini ve çok beğendiklerini yazıp duruyorlardı. Adı : "Anne with an E"  Zaten gündemime almıştım. Dün sevgili Ruşyenacım' da da görünce dur ya dedim,erteleyip durmayayım da başlayayım şunu izlemeye. Ah iyi ki de demişim. Buraya bi kalp koydum farzedin.

   Çocukluğuma gittim, kendimi buldum, 40 lı yaşlarıma geldim halen daha çirkin ördek yavrusu gibi hissedişlerimin kökenini çözdüm. Suyun kaldırma kuvvetini bulan zat gibi "Buldum buldumm!" diye bağırasım geldi hatta.
   Böyle doğmuşuz demek bazılarımız. Başkalarının saçma gördüğü basit şeylerle mutlu oluyoruz. Hayal gücünü başkalarına oranla daha fazla kullanıyoruz. Haksızlığa karşın ağırbaşlı olamayıp az biraz tepkisel kaçıyoruz. Vesaire vesaire... Yapacak bir şey yok. Bu gibi özelliklerle doğmuşuz o yüzden topluma kolayca eklemlenemiyoruz. E mutluysak ne gam ? Kafamızın içindeki dünya bütün evrenden daha büyük değil mi sonuçta? O vakit şükür varlığımızın her bir detayına. Koyun hadi buraya da bi kalp. Yaradana şükran anlamında...

   Neyse çok bıdı bıdı da yapmasam iyi olacak. Çünkü açıp izlemeye başlarsanız eğer Anne kızçesi çok yapacak o bıdı bıdıyı nasıl olsa :) Ama iyi ki de yapıyor diyeceğiz ona da  ;)
İzleyin canlar, hepinize sevgiler. 

20 yorum:

  1. Aaa yazdığım özellikler bana da çok uygun izlesem mi ya

    YanıtlaSil
  2. İzlemek gerek, çok güzel anlattınız teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. hemen biten, sıcacık bir dizi. umut veriyor insana iyiliklerin varlığına dair:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kötü yanı hemen bitecek olması belki de :)

      Sil
  4. Bende izlemek için listeme alıyorum o halde...

    YanıtlaSil
  5. Sen filmi tanıttın sanki gibi yok yok tanıtmadın bence ya :) tanıtmak istedin ama başka yerlere götürdün şaka şaka :) izlenir heralde pek dizi izlemeyi sevmesem de gayret edeceğim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bi dizi tanıttım ama yine abarttım sanırım dimi ;) Ama işte bu dizideki kız da Aynı böyle her şeyi ultra abartarak yaşıyor. Bu da etrafına renk katıyor filan :) İzleyin vence bu diziyi de, renkli bir şey :)

      Sil
  6. Mekanlar , teleşsız , lüksten uzak yaşam tarzı , sadelik .. Bu diziyi bende çok sevmiştim .İzlemeyenlere tavsiyemizdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiket kelimeleri tam da damardan belirlemişsin. Evet tam da O yönleriyle dizi kendine bağladı hepimizi ;) Sevgiler :)

      Sil
  7. insanlar herkesten farklı olmak ister.. ama kendilerinden farklı olanı da kabullenemezler. :)
    bize yaşadığımız toplumlar tarafından çıkıntıymış gibi hissettirilen özelliklerimizin aslında bizi biz yapan farklıklarımız olduğunu hatırlatan bu dizide kendimizden bir şeyler bulduğumuz için hem çok şanslıyız hem de çok önemliyiz bence... aksi halde sıradan ve önemsiz olan biz olacaktık... farklılıklarımızı çıkıntı sananlar iken... :)))
    beğenmene çok sevindim Bilgecim... bitmeseydi keşke di mi?... ben şimdiden çok özledim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel de özetlemişsin dizinin misyonunu Ruşyenacım. O özel insanlar kümesinde olmak hem dediğin gibi kıymetli bir posizyon ama açıkçası faturaları da yok değil şu yirmibirinci yüzyılda. Neyse her daim orjinal halimizi bi şekilde muhafaza edebilmek duasıyla öpüyorum güzel yüreğinden.
      Bu arada dediğin gibi bitecek hüznü şimdiden çöktü içime. Yeni bölümler çekilse ne güzel olur. Sevgiler tatlım ;)

      Sil
  8. Dikkatimi çekti izleyecek diziler de arıyorum şu ara notumu aldım (:

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...