14 Şubat 2020 Cuma

Eşim kişisi

#Hem çok güçlü olduğu algısı oluşturur hem de alışverişte biraz fazla dolaşsak  yoruldum bacaklarım ağrıyor  diye veryansın eder. 

#Hem insanlara güvenmiyorum der,hem de insanlarsız kalamaz. 

#Hem kolesterolü zirvelere tırmanır, hem de kuru fasulyeyi pilavsız yiyemez. 

#Hem duygusallıkla dalga geçer, hem de en ufak ilgi eksikliğinde trip atar. 

#Hem okumayı sevmiyorum der, hem de saatlerce youtube yorumları okur. 

#Hem "Allah seni başımdan eksiltmesin"der hem de "akşama kadar ne yaptın ki" der. 

#Hem "daha çok sebze yemeliyiz" der hem de ben ıspanak yapınca" bugün yemek yapmadın mı " der. 

#Hem insanları gayretsiz ve tembel bulur hem de akla gelmedik yardımlar yapar. 

#Hem arabaya biner binmez "üşüyomusun kaloriferi açayım mı" diye sorar hem de açınca "hemen de üşür kedi gibi" diye yorum yapar. 

#Hem sanırsın ki seni hiç umursamıyor, hem de bi bakarsın senin bile unuttuğun sana dair önemli bi detayı hatırlamış. 

#Hem sanırsın ki hasta olsan hayatı kökten çökecek, hem de hasta olunca görürsün ki on numara beş yıldız bi hasta bakıcıyla evlenmişsin. 

O eşim kişisi... Terazi burcu bi eş kişisi. Belki de o sebep. 



22 yorum:

  1. Özlemişim yazılarını. Allah muhabbetinizi daim etsin. Sevgi ve selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızım öpüyorum muhabbetle, hepimiz için amin güzel duana ;)

      Sil
  2. 😀😀😀Rabbim ellerinizi ayırmasın, tipik erkek davranışları valla,eminim katılan çoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım erkek cephesinde durumlar sabit gibi :)) Sağolasın güzel duan için ve hepimiz için aminler olsun :) Bloğumda seni görmek ne güzel :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Canım çok sağolasın yürekten amin hepimiz için :)

      Sil
  4. Ne güzel anlatmışsınız. Tanıyorum bu insanı bir yerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin tanıyorsunuzdur :))) Çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  5. Bir ömür boyu mutlu olursunuz inşallah. Evlilik zor ama kıymeti biraz oradadır belki de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel demişsin Bonheurcum. Zor olan şeyler kıymetli. Genç yaşta bunu anlamış olman beni mutlu etti ;) Duana aminn canım benim , sevgiler :)

      Sil
  6. ay benim eşim de terazi... kısaca kolay biri değildir deyip geçeyim... :)))
    birlikteliğiniz mutluluğu katlayarak bir ömür sürsün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teraziler... Onlarsız olmaz ama onlarla olmak da zor bu da bi gerçek :))) Güzel duana hepimiz için yürekten aminler olsun canım :)

      Sil
  7. Zor kişiyi oynuyor galiba. Böyle insanlara karşı bilinçli olmak gerekir. Yoksa çok yorarlar insanları.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yorduğu kesin ama mesele şu ki kendisini de yoruyor :)) Sadece beni yorsa bencil derim ama kendini de yorduğunu görünce terazi deyip geçiyorum ;)

      Sil
  8. hem duygulu hem komiiiik :)

    YanıtlaSil
  9. Beraberliğiniz daim olsun. İyi ki varlar eşlerimiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin yürekten. Evet her şeye rağmen iyi ki varlar şükür :)

      Sil
  10. teraziler :)) genellemeyelim gene de :D

    YanıtlaSil
  11. Yani eşin kişisi iyimi kötümü :) Allah mutlu etsin çoğu kişi öyle zaten işine geldiği gibi işte ne yapcan ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyidir diyelim iyi şükür :) Evet hepimiz az biraz öyleyiz belki de. Sağolasınız yorum için :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...