2 Eylül 2019 Pazartesi

Rüyalar sadece rüya değil

   Son günlerde, geceleri rüyalarımda mı yaşıyorum yoksa gündüzlerde mi yaşıyorum tamamen birbirine karıştı. Rüyalarımda neler yaptığımı neler yaşadığımı tam olarak hatırlayamıyorum. Ama uyanınca bende bıraktığı hisler etrafımı saran billur bi bulut kütlesi gibi çevreliyor beni. Ve uzun müddet içinde dolaşıyorum o bulutun. 

    Mutfağa gidiyorum kahvaltı hazırlıyorum,insanlarla konuşuyorum, metroya biniyorum ama ruhum çok başka bir yerlerde. O tatlı rüyalarım verdiği güzel hislerin içinde. Derken öyle böyle gün bitiyor ama ben yorgun bir uykudan ziyade yeniden taze ve berrak hisler dünyasına dalmak için koyuyorum başımı yastığa. Gün içinde Leyla gibi dolanırken gündelik hayatımı geçiştirmeye çalışıyorum resmen. Çok ilginç...  Var mı böyle şeyler yaşayanlar acep. 
    Neyse günaydın dostlar.  Şimdi de mesela sıkıcı bir kamu alanı içinde sıramı bekliyorum ama ruhum geceden kalma yine.  Etrafta pembe beyaz tüllerin uçuştuğu çok hoş bir evrende :) Hayır delirmedim delirmedim şükür. Delirsem insanlar fark eder çünkü. Yani kısaca demem o ki : 
Rüyalar sadece rüya değil. 

Fotoğraf, Çiçekliköy/ İzmir - Dün çektim.  

13 yorum:

  1. ÇOK FARKLI BİR BOYUTTU GİBİSİNİZ BİLGE HANIM, NORMAL HAYATA ACİLEN DÖNMELİSİNİZ:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal hayata dönüyorum ara sıra işler güçler yürüsün diye ama sonra yine akşam oluveriyor :)) Sağolasınız Fatih bey.

      Sil
    2. Anlaşılan akşamları bu mod'da oluyorsunuz.:)

      Sil
    3. Aslında gece demeliydim. Geceleri gördüğüm rüyalar nedeniyle :)

      Sil
    4. Bundan sonra umarım daha güzel rüyalar görürsünüz Bilge Hanım.

      Sil
  2. aşktan olabilir bunlar, ya da eylülden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül'ün de mi etkisi olurmuş :) Sağolasınız ;)

      Sil
    2. aaa aa aa ne kadar şaşırdım.. Eylülün ekimin hepsinin etkisi olur olmaz mı hiç

      Sil
  3. bazı rüyalar çok gerçekçi etkisinden sıyrılamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyayı unutsam bile hisleri ruhuma yapışıyor benim ki tam olarak böyle :) Sevgiler...

      Sil
  4. Bazı rüyaların etkisinden kurtulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyadan arta kalan hisler fena. Onların etkisinden kurtulmak zor.

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...