12 Eylül 2019 Perşembe

İlâhî plan...


   Dün aslında yapacak o kadar çok işim var vardı ki... Ama içime gelip oturan bir Garfield beni esir almıştı sanki. " Aman bugün de zamanı akışına bırakıver. Gel boşver bi kahve yap da içelim. Azıcık daha yat azıcık daha... " diye diye güne dair bir plan yapamadan içimdeki tembel kediciğe yoldaş oldum.
    Sonrasında olaylar gelişti. Bi arkadaşım aradı dertleşmek için.  Uzun uzun konuştuk. Ayrımına varamadığımız şeyleri çözdük birlikte. Daha dikkatli olacağımıza dair sözler verdik birbirimize. Ve dualarımızda yer vereceğimize dair sözler de...  Sonrasında başka bir arkadaş grubunun çay davetini aldım. E tabi bir planım olmadığı için katıldım. Orda yine bana iyi gelen bir sürü şey girdi zihnime. Boş insanlar değillerdi...  Hayatta dümdüz baktığım olaylara değişik açılardan bakabilmek nasip oldu anlatılanları dinledikçe.  İyi geldi. Onlara da bana da... Ve yine ayrılırken birbirimize ettiğimiz dualar da cabası.
    Akşam vakti yaklaşınca eve döndüm. Akşam da plansız şekilde kendime ayırabileceğim uzun bir vakit şansı doğdu. Sabah vakitlerinde Garfield benimle birlikteyken yapamadığım işleri halledip üstüne de kaymak mahiyetinde bana iyi gelen diğer hobilerimle ilgilendim. 
Sonra şöyle güne dönüp baktığımda neden sabah o denli plansız ve tembel olduğumu çözdüm. Çünkü ilahi düzende benim için ertelenemeyecek şeyler vardı ve bunun için benim bir müddet plansız kalmam lâzımdı. O Garfield o yüzden gelip beni esir almıştı. Yani planlar üstü plan vardı ve o ne güzel plandı.
    O sebep akışa bırakmalı hep :) Çünkü unutmamalı,  her şey plan dahilinde ;) 
Sevgiler olsun herkeslere...

17 yorum:

  1. Kesinlikle her şey plan dahilinde, başımıza ne gelirse içinde muhakkak bir hayır vardır. Siz de ne güzel yazmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Anlaşılmak ne güzel, Sevgiler...

      Sil
  2. Hayatımızdaki aksaklıklar kimi zaman düzeltmeye çalıştığımız pürüzler geleceğe merdiven oluyor. Çok doğru, garfield gelmese, plan olurdu, plan olsaydı dışarı çıkıp sohpet olmazdı. Bunun gibi bir çok örneği yaşıyoruz hayatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam da bunu anlatmak istemiştim. İlk cümlemize gayet güzel özetlemişsiniz. O merdivenlere gönül rahatlığı ile tırmanıp burun kıvırmamalı ;) Sevgiler :)

      Sil
  3. EVET BÜYÜK RESME ODAKLANABİLİRSEK BUNU ANLAYABİLİYORUZ. YAZIYI BEĞENDİM; KISA AMA ENFES. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Fatih bey. Evet tablonun bütününü yakalamak lâzım her zaman. Sevgiler...

      Sil
    2. BU KONUDAN BAHSEDEN BİR ŞİİRİM VAR, ONA DA BİR GÖZ ATIN İSTERSENİZ. SİZİ DESTEKLER NİTELİKTE.

      Sil
    3. Hemen bi göz atayım, teşekkürler :)

      Sil
  4. Garfield e söyle arada bana da gelsin dinlenmeye ihtiyacım var :)))

    YanıtlaSil
  5. Hayatımın değiştiği ve benim kabullenemediğim bu günlerde yapılan planın en güzeli olmasını diliyorum ben de o zaman. Çok keyifli bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bonheur o zaman tam da bugünlerde benım yazıyı okumanın da plan dahilinde olduğunu hatırlatayım ve de değişim güzeldir diyeyim. Bi de diğer yandan bak. Belki uzun yıllar sonra şu an alışamadığın değişim en önemli vazgeçilmezlerinden olacak. O sebep no stres! Bol sevgiii! :))

      Sil
  6. Kesinlikle . Herşey belli düzende ne eksik ne fazla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekten sevgiler Cafe Tigris, hep gel olur mu mu bi de ;)

      Sil
  7. Ah o Garfi hep bizimle onda şüphe yok da asıl mesele yeri geldiğinde onu şutlayabilmek sanırım :))

    YanıtlaSil
  8. oh ne güzel olmuş... iyi gelecek insanlarla plan sizin için önceden yapılmış ne mutlu

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...