8 Kasım 2019 Cuma

Günün önemi



Bugün Mevlid kandili. Sevgili peygamberin doğum yıldönümü. 

Bugün hapşırarak kalktım yataktan. Baktım bedene gribal haller nüfuz etmiş. Tamam dedim ben hastayım. Yatağı toplamadım. Amaan sonra yaparım diyerekten mutfağa yöneldim. Kahvaltı yapmak da istemedi canım. Bir kaç bardak çay ve iki kurabiye oldu kahvaltım. Bişeyler okuma isteğim var mı içimde ? Yok... Hastayım ben. Grip olmuşum grip. Üzerinize afiyet... 

Ee ne yapayım ? Salona geçeyim, tv karşısına, Trt2 beni biraz oyalar nasılsa.  Bir yazarı konuk etmiş söyleşi programına bir piyanist. Çok güzel bir soru soruyor konuğuna : İnce bir kalbi nasıl korumalı ? Cevap veriyor yazar : Kırıla kırıla... Yani diyerek anlatmaya devam ediyor. Yani yıllar içinde öğreniyorsunuz ki tek kalp sizinki değil ve siz her şeyin merkezinde değilsiniz. 
Düşünmeye başlıyorum. Böyle bakabilmek ne denli bir gayreti gerektirir kimbilir. Sonra aklıma geliyor. Sen olmasan dünyayı yaratmazdım denilen arşa adı yazılı sevgiliyi (s.a.v). Biricik olduğu halde kendini hiç de öyle görmeyişini. Sonra aklıma başka şeyler de geliyor. Onun gayreti,onun gücü, kuvveti, feraseti... Kendime bakıyorum sonra. Hastalığı ne de güzel kabullenivermişim, gayretsiz,isteksiz... Senkronize misin rehberle ? diye  soruyorum kendime... Trt2 bi şekilde bana günün önemini hatırlatıyor şükür.Yatağımı topluyorum önce. Güçlendirecek vitaminli bir şeyler de yemeli... Elime uğraşacak bir şeyler alıyorum sonra. Grip mi? O da ne ? 

Güzel kandiller olsun canlar. Her an sevgili rehberle bir olmaya yürekten devam... 

Fotoğraf, Restore edilmiş bir Osmanlı hamamından... / Manisa 

14 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Bilgecim... Hayırlı, nurlu kandiller!

    YanıtlaSil
  2. Kandiliniz mübarek olsun efendim ❤️

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun, inşallah iyileşirsin hemencecik. Huzurlu ve mutlu kandiller! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemencecik iyileştim sahiden şükür bugün daha iyiyim,sevgiler :)

      Sil
  4. Geçmiş olsun canım. Hayırlı kandiller 🙏

    YanıtlaSil
  5. hayırlı kandiller.:)
    görseldeki gibi yerleri gezmeyi çok seviyorum. huzur veriyor.
    geçmiş olsun bu arada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekân huzur vericiydi gerçekten. Ben de çok seviyorum:) Sağolasın canım.

      Sil
  6. Sağolasın canım çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Bizim örnek almamiz gereken kisinin Peygamber efendimiz olduğunun hep farkına varsak ne guzel olurdu. Okurken çok keyif aldım. her zaman ki gibi kendinize has yorumunuzu cok seviyorum teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini yazabilirsin...