10 Mart 2020 Salı

Nöronlar

Bir ağacın dallarıyla bir beynin nöronları çok benzer birbirine. 
Dallar,  nöronlar... 

Uzaklardan bir kuş gelip konar ağacın dallarından birine. Tam meyveyi didikleyip zarar vereceği sırada bir rüzgâr eser, uçar gider kuş. Zarar veremez. 

Uzaklardan bir acı hatıra gelip konar nöronlardan birine. Tam köklenip acı vereceği sırada bir "hamd" rüzgârı eser zihninde. Her şeye rağmen yaradana kul olma rızası serinletir ruhunu. Acı hatıra, uçar gider nörondan. Zarar veremez. 

Beyin sağlığı önemli. Dallar ve nöronlar...Teşbih güzel şey. 
Huzurlu vakitler olsun canlar. 
Fotoğraf, Ayrancılar /İzmir 

4 yorum:

  1. Esmiyor bende rüzgarlar. Hiç korkmadan ardı sıra konuyor kuşlar dallarıma. Ama kararlıyım dallarımı dökmeyeceğim. Elbet esecek o rüzgar, değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dallar güçlüyse esse bile zarar veremez bi de o var. Ki rendekiler de güçlü kuvvetli sanırım şükür can 😊

      Sil
    2. Bugün bıraktım her şeyi 1 saat bisiklete bindim. Rüzgarı aldım kanatlarımın altına uçtum :) Ne gam kaldı, ne keder! Rüzgar gelmiyorsa biz rüzgara gitmeliyiz demek ki :)

      Sil
    3. Ne güzel olmuş :) Bak beni de tazeledi yazdıkların hem. Evet rüzgâr bize gelmiyorsa biz rüzgâra gitmeliyiz her koşulda ve her durumda :) Sevgiler cancağızım;)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...