13 Haziran 2019 Perşembe

Bayram ve Elif

   Günler geldi geçti. Ramazan bi güzeldi, bayram bi başka güzel... Ramazan her güzel şey gibi bi çırpıda  bitiverdi. Seneye daha güzel hemhal olalım vedasıyla bırakıp gidiverdi.

   Bayramda ise İstanbul'da idik. Gezmeyi seven dostlarımızla buluşup yine sabah akşam gezdik. Gözüme uykular basmışken gece yarılarında, afyonum patlamamışken sabahın nurunda hep birileri beni çekiştiriyor yeni yerlere gitmeyi, evden çıkmayı, sokaklara taşmayı teklif ediyordu. "Bak şurası da var!, bak buraya da gidelim!, aman ha uyumaa çıkıcaz birazdan ! Oturmaya mı geldiniz ayol !" Bu gibi baskı ve gasp cümleleriyle vaktimiz gezmeye mühürlenmişti :)  "Yorgunum, uykum var, biraz dinlensek aslında ? " gibi cümleleri de pek duymuyorlardı. Kimdi onlar ? Bizi sevgiyle ağırlayan cancağızlarımız arkadaşlarımız :)  Daha bir iki gün anca oldu evcaazıma kavuşalı ve de aklım başıma yeni  geliyor sanki :) İşte her şey bu hızla akıp giderken dertdaşım blogcuğuma uğrayamadım ve blogcanlarıma da tabii.

   Neyse evimdeyim şükür ve  az biraz daha sakinledi her şey. Ben ev insanıyım anacım, bunu bilir bunu söylerim hep.  Gelemiyorum kırlangıçlar gibi ordan oraya uçuşmalara. Ben daha çook... Nasıl desem ? Hani böyle bi yaprak yiyen Koala... Hani bi gölgede gerine gerine demlenen kedi vurdumduymazlığı... Hani bi çamurun içinde esneyen gergedan asaleti... Yok canım, son örneği çıkartalım arşivden. Yani rahat insanım, onu dicem. O sebep fazla atraksiyon ruhuma ters. Fazla sıkıştıran olursa da "Ben hızı sevmiyorum ruhum yetişemiyo sonra" deyip Kızılderili felsefesi çakıyorum muhatabıma. Öyle bakıp kalıyo. Garfield ruhcanlarıma tavsiye ederim :))

   Ha bi de kendini yerden yere vurma sendromum var ki evlere şenlik. Bence bana haksızlık ediyorum bazen. Cıks... Olmaz. Ne de olsa yaptığım çok güzel işler de var. Mesela fotoğraftaki tatliş hatunu ben diktim yeğenimin doğmamış minnağı için. Adı Elif. Ve daha bir sürü planım var yaz için. Bakalım yaptıkça yayınlarım muhakkak. Kendim için bazı kıyafet tasarımları, ev dekorasyonum için şirin dokunuşlar ve irili ufaklı hediyeler için kollarımı sıvayacağım bu yaz bol bol inşaallah. Okunacak kitaplar, izlenecek filmler ve başka başka işlerle bloğuma da asksatmadan yazabilirsem oh miss ! :)

   Peki siz neler yaptınız blocanlarım ? Yaza dair planlarınız neler ? Aaa bi yaz mimi mi hazırlasam acep. Yuhh bi sakin olayım ! Mim bloğuna döndü zati blogcuğum. Dur bi neler yaptığınıza kendim bakayım elim armut toplamıyoken ve de birileri beni bi yerlere sürüklemiyorken hazır :)))

Şuraya bi müzik de bırakayım mıı ? E tabiii bırakayım ! :)))


23 yorum:

  1. hoşgeldin elif bebek kime aitse şans getirsin ona.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı Zehra olan doğmamış bi minnağa gitti :)) Sağolasın canım ;)

      Sil
  2. Geçmiş bayramınız mübarek olsun evet uzun süre oldu bana mimi yazdırdınız kayboldunuz he bu arada söyleyim yaz mimi yazdım ben :) daha doğrusu beni mimlediler google yaz mimi yazarsan ilk sırada :) Çok gezmiş ve yorulmuşsunuz görüşmek dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efemm :)) Evet mimleyip kayboldum ortalıktan gibi oldu azıcık ama döndüm geldim işte :) Yaz miminizi okumak keyifliydi benden önce davranmışlar napalım artıkın :) Yoruldum ama bloğumla dinlenmek de güzel, sağolasınız :)

      Sil
  3. Bebek çok güzel olmuş. Çok keyif aldım okurken ve bende ev kuşuyum tam ya. Geziler güzelde yoruyor insanı. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ah ev kuşu olmakla birlikte ev kuşlarını da pek severim haliyle ;)) Beklerim her daim, sevgiler :)

      Sil
  4. Bayıldım Elif'e
    tatilde en güzel evde dinleniyorum ben de. Kitaplarım olsun tamam. Günlerce çıkmam evden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev gibisi var mı dimi amaa :))) Çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  5. hoşgeldin ben de nerde bu kız diyordum merak ediyordum...bebek süper olmuş eline sağlık...hani çay içecektik...unuttun sen beni...küstüm...ramazan da bitti..ona göre ..bahane kalmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ramazan da bitti ve bi buluşma patlatmamızın zamanı geldi bence de takvimciğim. Bu konuyla ilgili bloğuna döktürdüm , dön bana gerii :))) Sevgiler canımcım ;)

      Sil
  6. Çok güzel bir bebek olmuş emeğinize sağlık :) Gezmek güzeldir ya insanı yorsa da keyif verici evinize kavuşmanıza da sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler minnak dünyam :)) Gezmek konusunda sana sadece "Ahh gençlikk!!" diyeceğim annem :))) Öpüyorum sevgiyle ! ;)

      Sil
  7. Elif bebek uğurlu gelsin kime gidiyorsaaaa :)) çok güzel yazıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra bebişe gitti Elif bebek :) Sever inşaallah minnoş, sağolasın Aysel, sevgiler :)

      Sil
  8. :) hadi iyi gezmişsin affettik seniiii kikirikiii :) elif güzel olmuuuş :) yaz tembelliği en güzeliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın deepciim :))) Yaz her türlü güzel annem be şükür;)

      Sil
  9. Samimi bir yazı olmuş. İstiridye Avcısı Hanımefendi. Ben de evi çok sevenlerdenim. Fazla maceraya gelemem. Bence bir yaz mimi hazırlayın bence. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasınız Fatih bey. Bence artık yaz başka mim kaldırmaz :)) Yapan yapmış benim tren kaçmış ama yine de yeni bir mim bakarım belki çıkar bişeyler :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. BEN DE SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. MİM AÇIĞINI DOLDURUN BENCE. BİZİ MİMSİZ BIRAKMAYIN. SİZİN GİBİ GİRİŞİMCİ ARKADAŞLAR OLMASA BLOG ALEMİ ÇOK MONOTON GEÇECEK. SAĞLICAKLA.

      Sil
    3. Sağolasınız güzel görüşleriniz için. Bi bakayım o vakit ben şu mim işine :))

      Sil
  10. Artık yeni anneler de organik oyuncaklara dönüş yapıyor müfredcim:)

    YanıtlaSil
  11. Keyifle okudum yazınızı :) Bu arada şarkıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Şarkı eski ama pek severim :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...