25 Nisan 2019 Perşembe

Kendim sordum kendim cevapladım :))

Herkeslere şöyle bir "Şşştt ! Bahar geldii!!" kıpraştırması yapmak için hazırladığım İstiridye'den Bahar Mimi sorularım blogcanlar tarafından samimiyetle cevaplandı ve cevaplanmaya da devam ediyor şükür :) 
Bazı blogcanların da "e hadi sen de cevaplasan ya" serzenişlerine karşılık bugün oturup artıkın döktüreyim bendeki cevapları dedim canlar. 


1) Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu ?

   Hafif gelgitleri olan bir ilişki olurdu. Çünkü ben baharı azıcık uçarı aklı beş karış havada ama çok tatlı bir genç kıza benzetiyorum. Bilemiyorum uçarı halleri bazen tepemi attırabilirdi. Ama pembe çiçek takılı şirin pozlarla gelip gönlümü almayı becerirdi eminim deli kız :))) 

2)Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz, o dönemde neler yaşadınız ?

   Aa o dönem kesinlikle şu an yaşadığım dönemdir. Bana ikinci baharı yaşatan ikinci eşimle başlayan dönem. Şükür. Daim olsun duanızı alırım bu noktada ;) 

3)Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz ?

   Ne olacak kii.. Tabi ki Vıctor babanın Sefiller'ini bi okusun isterdim o deli kız. Az biraz akıllı uslu olsun deyüü... Çiçekti böcekti nereye kadar ? 

4)Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde, varsa kimler ?

   Tabiki var. Tatlı minnak portakal dilimim eşim kişisi. Sonra nergis ruhlu canım ablam kişisi vee biricik fıstıklı cam şekerimm babaamm ! Hep yanımda olsunlarr ! İnşaallah, çok aminn ! 

5)Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz, resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu ?

   Ağaçların kurumuş dallarına konan bahar çiçekleri. Bahar müjdecileri mi demeli yoksa ? :) Onlar yok olmanın ardından gelen yeni hayatın habercileri. Bahar kompozisyonunda olmazsa olmazlar bence. 

6)Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misiniz ? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı tercih edenlerden misiniz ?

   Ay bu soruya ne tatlı cevaplar verilmiş Yarabbimm. Bayıldım blogcanların yaşama sevincine bayıldım ! :)) Ben genelde koşullara uyum gösterip anı yaşayan biri oldum hayat boyu. O sebep bünye yorgunsun diyorsa hemen bi  Hopsss ! yaparak her şeye dur diyenlerdenim sanırım. Mücadele yok, uyum var her daim ;) 

7)Baharda gitmek istediğiniz coğrafyayı da sorup mimi sonlandıralım.

   Polenlerin cirit atmadığı her yer sanırım. Belli bir yer ismi yok kafamda.Ve evet polen alerjim var. Yani şöyle bir yer: Deniz kenarı olsun ama kimsecikler olmasın.İnsana ait çöp, atık, v.s. şeyler de olmasın.Deniz berrak uçuk renkte bir mavi olsun, havada çok hafif bir esinti olsun. Beyaz verandalı bir ev hemen yakınımda beni beklesin. Kumsalda çok ince olmayan kalınca bir kilim olsun ve üzerinde kumlar olmasın. Minnak bir yastık,bol su,belki bi fincan filtre kahve ve en sevdiğim kitaplardan biri elimde olsun. Ohh misss ! 

   İşte benim cevaplar da bunlardı canlar. Herkese bu mime katılımından ötürü çok teşekkür ederim. Ve katılmak isteyen olursa halen mimin kapıları sonuna kadar açık bilmelerini isterim. Mimi pas ettiğim ve halen cevaplamayanlara gelince "bi kaybolun gözümün önünden allasenizz!" demicem şaka şaka :))) Canınız sağolsun canlar, can gibisi var mı be dimi ama, sağolsun o canlarınız tek tek ! ;) 

Sevgiler herkeslere ! :) 
Fotoğraf, geçen yazdan... Sapanca/Türkiye 

27 yorum:

  1. 7.sorunun cevabını çokkkkk beğendim. Sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel bi atmosfer dimi :)) Sevgiler benden de Yıldızcımm ;)

      Sil
  2. Samimi MİM paylaşımınızı okumak keyifli idi, ne çok sonbaharı severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharı ben de çok severim, teşekkürler yorum için :)

      Sil
  3. miminizi yazdım çok teşekkür eder okumaya beklerim

    YanıtlaSil
  4. Kendin çalıp kendin oynadın ha...Vay be güzel olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlık aynen onu söylüyor dimi, ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Fıstıklı cam şekeri babaya bayıldım.. mutluluģun daim olsun canım.. maşallah diyorum 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu çok sever çünkü babacık, çağrışım ordan yani :)) Aminn canım duaya, hepimiz için amin inşaallah :) Sevgiler benden de ;)

      Sil
  6. Sırıtarak okudum hepsini. Son sorudaki gibi bir yer bulursan bize de haber ver. Dizi sahneleri canlandı kafamda hemen. Hayatın hep baharla geçer umarım. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah aminn tatlım güzel duana ve de öyle bi yer bulursam ordan yazarım mutlaka haberiniz olur emin ol :)) Sevgiler benden de canım ;)

      Sil
  7. Aha aha...Şımarık baharla arası gelgitli olan sırf ben değilmişim.Ama her şeye rağmen çok seviliyor demi ? :))
    Olmak istediğin yer tarifin hayal gibi.En kısa zamanda o yeri bulmanı dilerim canım...İnşallah çok amin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar alerjen polenler dolayısıyla gelgitli seviliyor tarafımdan azıcık ama dediğin gibi o her haliyle güzel ve seviliyor yani :)) Duaya aminn canımcım, hepimiz için güzellikler nasip etsin Mevla, selamlar sevgiler :))

      Sil
  8. ben de bu güzel mim sayesinde keşfettim blogunuzu bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Yeni mim'ler bekliyoruz sizden. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni mimler tasarlamalıyım bence de :))) Teşekküler ;)

      Sil
  10. Fotoğrafı çok beğendimm :) cevaplarınızı da severek okudum :)

    YanıtlaSil
  11. bir
    iki
    dört

    çok tatluyduuuu :)

    YanıtlaSil
  12. Bahar yazımızı sayenizde yazdık ve bir çok yazıda okuduk teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevaplamanıza çok sevindim Erhan bey. Zaten sizi listeye yazmadıysam eğer teknik yazılar yazıyorsunuz mimlere vakit ayıramazsınız gibi geldiği için yazmamışımdır. Ama şimdi cevapladığınızı öğrenince sevindim. Teşekkürler.

      Sil
  13. Yapması çok keyifli bir mimdi, hazırladığınız için çok teşekkür ederim. Cevaplarınızı okumak da çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin cevaplarınızı okumaktan keyif aldım. Ben teşekkür ederim. Şu an telefondan yazıyorum o sebep sizi takipte olup olmadığımı göremiyorum ama pc yi açınca takibe alıcam hemen. Sağolasınız :)

      Sil

Düşüncelerini yazabilirsin...